Foorumi

Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

02.08.2007 15:08
Tehdääs puolustajienkin joukkueenhaulle uusi topic, kun on tuossa vanhassa jo sen verran paljon hakijoita. Olkaapa hyvät!
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

06.08.2007 21:02
Joo elikkäs tiimi haussa... muutama asia itestäni:

-Molemmat paikat menee puolustuksessa
-Viimeset puol vuotta meni armeijassa mutta nyt on kike taas alkanu maistua
-Kiekkoliigan alasista sarjoista kokemusta reilut 30 otteluu ja hokiliigasta jotain 10 kieppeillä
-Ircistä löytää nimimerkillä jooran jos on kysyttävää
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

08.08.2007 08:12
Etin itelle tiimiä ensi kaudeksi.HUOM! Vain ensi kaudeksi.

Sen verran minusta et ikää löytyy 27v ja puolustaja olen.Ylempi tai alempi ihan miten sovitaan.Vain kliigassa pelaavat joukkueet kiinnostavat.

Tässä tilastoja kliigasta: http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=657&kausi=13

Ja tässä tilastoja hoki-liigasta: http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?player=Elli-&season=7

Ota yhteyttä rohkeasti kiekossa nickille Kesis ja ircissä nickille Kesis^
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

10.08.2007 12:15
Kova tiimiskä olis nyt haussa!

Jonkin liiganalainen kiinnostaa aina, mutta tällä hetkellä vaihtoehdoiksi käy myös lyhyellä tähtäimellä liigaan pyrkivät.

Itse olen 18-vuotias pari vuotta kiekkoa pelannut puolustaja. Roolina pelinkentällä sopii kumpi tahansa ja molempiin olen valmis sopeutumaan, täysin mitä uudessa joukkueessa vaaditaan.

Nyt olen pelannut pari kautta hoki-liigaa, josta ensimmäiseltä kaudelta on jopa pronssimitali taskussa. Mennyt kausi ei ollut joukkueen osalta mitenkään mairittelevaa ja siksi onkin aika hakea uusia tuulia kiekkouralle.

Yhteydenottoja voi laittaa notella ja IRCissä nickille temuri- .
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

11.08.2007 14:34
Iltapäivää! Etsiskelen siis joukkuetta ensikaudeksi.

Irl:
Jääkiekkoa ja naisia pääasiassa. Mutta kiekollekkin jää aikaa sopivasti ;)  Pelisilmää tullut irl-lätkän kautta joten avaukset onnistuvat loistavasti, niin pitkät kuin lyhyetkin.

Pelaajana:
Ylemmän puolustajan roolissa viihdyn, sekä myös pelinrakentajana. Tykkään nousta tukemaan rohkeesti hyökkäystä, mutta myös alemman puolustajan, puolustava rooli onnistuu hyvin.

Kokemus:
Kiekko aloitettu syksyllä 2004, ja pelasin pitkään nimimerkeillä Packard, Hewlett ja Rautiaine.
Monista kovista joukkueista on kokemusta, mutta odotan vielä sitä oikeaa. Liigakokemusta on kertynyt hieman, 2.diva karsinnoista, ehl-liigasta, fnhl-liigasta, saunaliigasta sekä FHL-liigast. Mutta mielelläni pelaisin hieman suuremmissa ja kovemmissa sarjoissa.

Asiallisuus/aktviisuus
Asiallisuus on kiitettävää vaikka ikää löytyy vasta 15vuotta. Pieniä kirjoutusvirheitä tulee sillointällöin, koska äidinkieleni ei ole vahvin aineeni ;)  Aktiivisuus myös kiitettävää, ottaen huomioon harrastukseni. (n. 3h päivässä)

Yhteydenotto:
Kiekossa: jmi
IRCnet: Jimsu
MSN: jmi.i@hotmail.com

http://kiekko.tk/user.cws?name=JmI

Hyvää loppukesää!
Toke etsii jälleen
Anonymous

12.08.2007 18:37
Raumalainen kohta 17-vuotias toke etsii siis joukkuetta 1 nickille. Sienimiehet jäi taakse ikävä kyllä, joten etsiskelen uutta joukkuetta taas. Jotain nippelitietoa alla.

- kokemusta Hokiliigasta 28 ottelun verran, sekä -divarista myös 28 ottelua, yhdet Kiekkoliigan 2. divarikarsinnat
- aktiivisuutta löytyy vähintäänkin tarpeeksi
- asiallisuutta löytyy
- ircin käyttö onnistuu
- sienimiehistä en mihinkään uuteen taikka kokoamisvaiheesssa olevaan joukkueeseen tule
- pelipaikka ylempi puolustaja (4v4-pelit!), alempikin menee, mutta kolmoset, paitsi olut-/höntsykolmoset ei mene
- joukkueuskollisuutta löytyy, esimerkkinä kelpaa varmaankin Viperin yli parivuotinen sisukas projekti

Joukkueelta odotan:

- asiallisuutta, aktiivisuutta, suht kokennut joukkue, yhtenäinen kokoonpano, 4v4-pelejä - muu toisarvoisempaa
- irckannu
- positiivista asennetta, rentoutta

Yhteys: Kiekossa notea nickille Tokee, ircnet Saunis

Viestejä odotellessa hyvää kesää toivottelee

- Tokee
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

17.08.2007 12:22
Eli jengiä kiekkoliigan alaisista sarjoista ois ens kaudelle haussa. Alempaa pakkia tullu pelattua lähes 3 vuotta. Kiekkoliiga kokemusta on HC Penetratorsien riveistä ja 2.divaria pelailin viimekaudella Laitataklauksen riveissä.

Jos joku kiinostu, niin ottakaa yhteyttä Irkissä nikkiin JoPPe-- tai jos siellä en vastaile niin laitelkaa notea kiekossa -JoPPe- nikille.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

21.08.2007 19:32
e. voi poistaa, palasin kotiin..
Leslie kaipaa mahdollisuutta pelata kiekkoliiganalaisuudessa
Anonymous

23.08.2007 15:43
moro vain kaikille... Smile

Eli mennään ensin beisikit läpi. Olen siis 18-vuotias kersa helsingistä, opiskelen datikseksi, np. Olen pelannut kiekko.tk:ta nyt kolmisen vuotta, ja luulen että olisi aika minunkin nyt lähteä pelailemaan kunniallisen kiekkoliigan alaisuudessa.
Olen siis puolustaja, joustan niin ylempää sekä alempaa paikkaa. Pelityyliini kuuluu; vetojen peittäminen hyvällä tarkkuudella, Peliäly sekä Playmaking.
Olen joukkuepelaaja joten en kokeile pahemmin yksin mitään.

Noh, joukkuetta kiekkoliiganalaisuudesta, tarkoittaa myös että divareistakin. Taino pikemminkin mieluiten divareista sitä joukkuetta haen.
Eli kokemusta itselläni ei kyseisestä liigasta ole, mutta kiinnostusta aktiivisuutta ja innostusta löytyy senkin edestä. Mikä vain joukkue käy, en aseta minkäänlaisia kriteerejä paitsi että pelaatte; liigaa, 1/2. divaria, ei karsivia joukkueita.

Nyt tulee nämä joukkueet joissa olen pelannut (tärkeimmät vain); Edesmenneet Jokerit (täältä sain 4vs4 pelien kultaisen taidon), Rommelin Römpsät (kovatasoista kiekkoilua ja pitkään), Team Emerica (no enpä tiedä), Dallas Mavericks (yli 500 pts), Voodoo Dolls (Yli 800 pts :O), Europe (2. nickillä aikoinani pelasin joukkueessa yhteensä 200 pistettä), Kalevala HT (Lyhyt mutta ytimekäs kokemus) ja sitten tullaankin viimeiseen eli Offsiders (täällä pelasin UHL! :OO 5 gp 0+3)

Valitettavasti olen poistanut nickini. Noh kiinnostuneet voivat ilmoitella kiekossa notella nickille "Leslie"
Sopimus jatkuukin vielä FZE:ssä.
Anonymous

24.08.2007 15:05
Sopimus jatkuukin vielä FZE:ssä.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

24.08.2007 16:30
Kokenut puolustaja etsii joukkuetta Hoki-Liigasta/Divarista tai Kiekkoliigan alaisuudesta!

Kiekkoa olen pelannut pitkältä päälle 2 vuotta, joten kaikki perusasiat ovat kunnossa. Ei niistä sen enempää jaarittelua.

Kokemusta Hoki- ja Kiekkoliigasta on kertynyt jonkun verran:

http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?player=V.Sicak3&season=1

http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=644&kausi=10

Tavoitella voi kiekossa notella nimim. VSicak3 tai soitella vaikka skypessä. :D (farmiankka) Ainiin, ikää oli 18v.

Jotenkin huomaa, että hätäisesti kirjoitettu...
phennolle joukkue (puolustaja)
Anonymous

25.08.2007 10:09
Hei vaan kaikille lukijoille!

Olen phenno 23 vuotias puolustuspään konkari Espoosta. Kiekko on aloitettu 2005 tammikuussa, jolloin loin ensimmäisen nimimerkkini (phenno, nickillä olen usein pelaillut). Olen ehkä hieman tuntematon pelaaja suurelle osalle pelaajista, koska aika ei ole meinannut riittää kiekkoiluun. Osasyynä harrastukset sm-tasolla. Toivon kuitenkin, että se ei estä urani alkamista uudestaan uuteen kukoistukseen kiekko.tk:n parissa.
Meriittejä nyt ei taida olla, kun tuo yksi mestaruus Patriottien paidassa 1/05 EHL:ää taisi olla, mutta siitäkin on aikaa. Olen kuitenkin kierrellyt monissa kiekko.tk:n tasoikkaissa joukkueissa, mutta osallistuminen liigoihin on ollut heikkoa. Nyt siihen olisi aika tulla muutos ja voisin jopa aloittaa jostakin mukavasta joukkueesta, joka pelaisi jotakin liigaa, tai sinne pyrkivää.

Etsin joukkuetta jossa ensimmäiset siiderikännit ovat kaukana takana, sekä rentoa meininkiä ja mikä tärkeintä, hyvällä hengellä.

Yhteydet IRCnet:ssä phenno:lle / kiekossa notet nimimerkille phenno.

EDIT: Pientä korjailua.

-phenno-
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

26.08.2007 19:11
Raxa-Jacq / Dominator hakee joukkuetta ensi kaudeksi (kiekkoliigan alaisuudesta) ja pidemmäksi aikaa.
Olen siis "ylemmäksi" puolustajaksi profiloitunut 22-vuotias pelaaja, suht kovissakin liemissä keitetty. Parhaimmillani olen, kun pelin tempo on nopeaa ja syöttelyä harrastetaan aktiivisesti ja paljon. Osaan myös soveltua johonkin tiettyyn pelityyliin, jos pelisäännöt tehdään selväksi. Maalit teen paikoista yleensä hyvällä prosentilla, toki huonompiakin päiviä sattuu. Puolustustyöskentely toimii suht varman oloisesti, vaikka pelaamiseni näyttää kovin hyökkäävältä. Persoonana olen aika helppo käsitellä, jos muut ovat mukavia, olen minäkin.
Aktiivisuudesta sen verran, että pelaamiseni painottuvat pääasiassa iltaan ja yöhön nyt koulunkin alettua.

http://kiekko.tk/user.cws?name=Raxa-Jacq
http://kiekko.tk/user.cws?name=Dominator
http://kiekko.tk/user.cws?name=Megalodon

Ylhäällä nikkini. Alempana tilastot kiekkoliigasta.

http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=352&kausi=13

Jos kiinnostaa, niin msgiä Raxa-Jacq nikille IRCnetissä tahi notea samaiselle nikille kiekossa.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

09.09.2007 14:05
Vanha ja jo hieman raihnainen, mutta kokenut pakki etsii kliigassa tai divarissa pelaavaa joukkuetta alkavalle kaudelle.

Kokemusta löytyy jo monelta kaudelta Malposta ja viime kaudella Jupsista.

Joten otahan yhteyttä jos vielä tarvitsette takalinjoillenne rennon ja huumorintajuisen pakin.


flooti

http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=285&kausi=14
T-Bone hakee
Anonymous

09.09.2007 14:59
T-Bone

- Ikää noin 15
- Liiga kokemusta 1250 rankisesta tiimistä [Dirty Sanchez]
- Kikeä vuodesta 2006
- Kikeä päivässä 2-6h
- Syöttelen ja teen myös omia ratkaisuja
- Asiallinen

Try-Outille ensin ja katotaan sitten  :D
Ylempi puolustaja hakee!
Anonymous

15.09.2007 14:24
Päivää, tässä on tullut tilanne, että uusi joukkue pitäisi hankkia.

Historia:
Aloitin kiekon 24.1.2005. Pelailin aluksi vain player nickillä ja sitten tein nickin nimeltä nickis. Pelailin sillä sitten niitä regejä, kun ei oikein kunnon joukkuetta löytynyt. Lopulta löysin sen oikein joukkueen, HC Lukon jossa tein lähemmäs 2000 pistettä vuoden sisällä. Ja tämän Lukko kauden aikana ehdin myös vierailla Sinappikoneessa, Monstereissa ja Lasersissa.

Liigakokemus:
1/06,2/06 sekä 3/06 Hoki-Liiga karsinnat
EHL:ää kausina 1/06 ja 2/06
Laserssin kokoonpanossa Kiekkoliigan 2. divarikarsinnoissa (en kuitenkaan pelannut yhtään peliä)
IKS:ää Pirkkalan Pingviineissa 2/07

Lopuksi vähän itsestäni:
-Ikää hulppeat 17v
-Aktiivisuutta erittäin paljon (2-5h/pv)
-Pelaan passipeliä.
-Huumorintajua löytyy tarvittaessa.
-Puolustaja
-Asiallinen ikääni katsottuna
-Mahdollisimman luovaa peliä

Joukkueelle annan:
Aktiivista puolustuspeliä tulee näkymään ainakin luulisin. Myös aktiivisuutta sekä huumoria. Kokemusta ehdottomasti tuon joukkueseen ja toivottovasti myös taitoa ja tuskin maalintekokaan puolustaminenkaan tuottaa. Elikkä monipuolinen "pakkaus".

Minut saa kiinni notella kiekossa nimimerkiltä Nickis. mIRC ei toimi koneellani!
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

15.09.2007 22:23
vanha :)
Joujou
Anonymous

26.09.2007 12:02
meni jo
Re: Ylempi puolustaja hakee!
Anonymous

01.10.2007 14:17
Joukkuetta siis olisin vailla. Alempana pakkina olen pääasiassa tottunut pelailemaan. Kokemusta löytyy aina liigasta puulaakiin asti.
Noottia vaan tulemaan, jos kiinnostaa.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

01.10.2007 18:15
Joukkuetta..? 8)  :evil:
tiimiä tiimiä
Anonymous

07.10.2007 12:42
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1116& kausi=14
http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=767
Pakki ap yp:ki hoituu,1990,asiallinen ja mukava ;) irc:ssä extrakt tai kiekossa notella se sama kyselkää pois.
Joukkuetta
Anonymous

03.11.2007 16:58
--
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

03.11.2007 20:01
jos jotakin liigan jengiä kiinnostaa tällänen 200 pisteen uran omaava alempi puurtaja (pulustaja)

niin ottaa kikessä yhteyttä Salonen nimiseen kehäkettuun :)
Joukkue Kiekkoliigan sarjoista haussa
Anonymous

18.11.2007 19:34
Lähes kolmen Habsissa vietetyn vuoden ja pitkän pohdinnan jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että joukkuetta on vaihdettava ensi kaudeksi. Peli-intoni tässä seurassa on ollut täysin kateissa kauden alla ja koko kauden ajan, ja sekä oma pelini, että joukkueen peli on ollut täyttä kurapaskaa koko kauden ajan. Lähtööni ei liity mitään dramatiikkaa tai riitoja, päätös on pitkään harkittu, moneen kertaan arvioitu ja täysin omani.
Etsin siis joukkuetta Kiekkoliigan sarjoista kaudeksi 1/08 ja siitä eteenpäin hamaan tulevaisuuteen.
Pelipaikkana on ylempi puolustaja, alempana en suostu pelaamaan. Kokemusta on kertynyt liigasta 98 pelin verran, divarista 55 ottelua (kokemus kuutta divaripeliä vaille kokonaan Habsin riveissä) ja sen lisäksi hajanaisia karsinta- ja playoffpelejä on muutamia. Pisteitä on suunnilleen saman verran kuin otteluita, kiekkoliiga.netistä löytyy täydellisen tarkat tilastot. Olen asiallinen ja erittäin helppo persoona.
Haluan saada myös tulevassa joukkueessani säännöllistä peliaikaa ja vastuuta. Joukkue ei saa olla mikään täysin katastrofaalisessa hajoamistilassa oleva, vaan joukkueessa on oltava pysyvyyttä ja sitoutuneita pelaajia. Tasokas ja mukava peliseura nyt ovat sanomattakin selviä kriteerejä.
Jos ja kun kiinnostus heräsi niin Saarinen on nimimerkkini ircissä (ircnetissä), yhteydenotot ehdottomasti ircin kautta.
Re: Joukkue Kiekkoliigan sarjoista haussa
Anonymous

18.11.2007 19:42
Moon nii rikki
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

19.11.2007 07:27
Tilastotietoa:
EHL-2Divari 3/06, mestaruus @ Hc EE
Datsun-Divari 2/07, kaatuminen @ Varpasaaren Vauhti
IKS 2/07, Tiimistä lähteminen @ Pirkkalan Pingviinit
Narrilaumassa ja Mogadonissa lätkittyä.

tollasilla mausteilla oleva pakki olisi tiimiä vailla.
Ikää on 16v kysele ircissä vichy:ä todella aktiivinen :-P
Puolustaja hakee ensikaudelle joukkuetta!
Anonymous

19.11.2007 16:21
Elikkäs,Nyt olisi joukkue hakusessa liiganalaisuudesta, kyselyjä voi esittää notella Cancer nikille taikka ircis privaa ZetaBee.. olen aktiivinen ja asiallinen,  :roll:
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

19.11.2007 18:40
Fosterilla jälleen kamat lujilla.

Elikkäs haussa olisi tasokas joukkue mahdollisesti jostain liigasta.
Tauon jälkeen entistä hurjempana siis ikää 16v ja kiekkoa 3v takana.

hoki-liigaa
II/06 Pepo
III/06 Laitataklaus

I/07 2.diva huigt 1 peli LT:n riveissä.


Muita yyper tiimejä on ollut HC Lightning ja Lederhosen.

yhteyttä voi pitää irkissä nikille Fose tai kiekossa notea Fose nimimerkille. txt seuraa/yhen illan juttuja en hae :(.

ei täs muuta gl.
Kliigasta joukkuetta..?
Anonymous

25.11.2007 13:26
Terse!

Hakusessa olis uus joukkue.. Kiekkoa takana sellaset 16kk ja pelaan ylempää puolustajaa.
Oon mukava sälli Espoosta.. Kokemusta on datsun-liigasta kauden verran, sekä 2divaria balttiarallaa
sellanen 9 peliä.
Uudelta joukkueelta odottaisin taitoa,aktiivisuutta, sekä mukavaa possea, joka panostaa 4vs4 peleihin. Vastuuta olis myös kiva saada. Myös liigaa olisi kiva pelata!

Yhteyttä voinee ottaa notella, msg:llä tai msg:llä irkissä nickille Jusaa.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

27.11.2007 18:14
jeps, tiimi haussa. itsestäni:

- Irc nick/kiekkonick: Outsi, 21 vuotta, ylempi puolustaja/puolustava hyökkääjä/playmaker. Alemman puolustajan tontti menee hätätapauksissakin. Ei kai tässä muuta, heitellääs vielä nuo liigat tohon

http://www.ih-liiga.net/joomla/index.php?option=com_wrapper&Itemid=28

http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=22

http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=526&kausi=14

http://www.norski.net/gl/pelaajat.php?pelaaja=84
Kohti uusia tuulia!
Anonymous

16.12.2007 18:31
Heiphei!

Lloyd:lla kiekkoliiganalainen joukkue kiikarissa.

Muutamia faktoja

1) http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=787&kausi=14
2) http://kiekko.tk/user.cws?name=Lloyd

Olen hyökkäyksen ohjastava kapelimestari aka. ylempi puolustaja.

Yhteydet IRCnet:ssä Lloydson TAI kiekossa noteitse.
jengi haussa.
Anonymous

22.12.2007 10:34
16-vuotiaalle alemmalle puolustajalle jengi ois haussa.
Kaikki pelin ulkopuolisetkin seikat kunnossa ja aktiivisuutta riittää varmasti.

http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=1175&kausi=14
Lisäks parit pelit myös hoki-liigassa ja shl:ssä.

Yhteyttä voi ottaa notella tai irkissä nimimerkille Immonen.
j, kiiti.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

03.01.2008 21:53
Päiviä vaan!

Varis tässä moro. Aaltoliikkeen tuhoutumisen myötä olisi minullakin uusi pelipaikka haussa, ja mieluiten kiekkoliigan alaisesta joukkueesta. Siinä oli kaikki oleellinen ja sitten heitellään vielä nuo turhat inffot kehiin.

Eli siis, maailmaa on tallattu 18 vuoden ajan ja asuinpaikkana toimii pääkaupunkiseutu. Siviilisääty on tällä hetkellä sinkku. Strategiset mitat sekä mallikuvat voi halutessaan tilata suoraan kotiin.

http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=393&kausi=14 siinä siis vielä ne merkityksettömät tilastot.

Nii tosiaan pitäisi varmaan kertoa, että mitä paikkaakin pelaan. Hyökkäävän puolustajan tontti on tullut tutuksi, mutta myös alemman pakin toimenkuvan kelpaa.

Niin ja yhteyden saa siis joko laittamalla kiekossa viestiä Corvus nimimerkille tai vaihtoehtoisesti huutelemalla ircissä Varis-- nickille.

Kiitoksia jo etukäteen.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

07.01.2008 10:54
Joukkue taas haussa
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

12.01.2008 22:40
Joo pakkia pelailen, uutta joukkuetta ettimässä. Pelityyli syöttelevä ja kiekkoa pyrin pelaa mahdollisuuksien mukaan aina ylöspäin.

1/07 Kliigan 2.diva FHR
1/07 Hoki-Liigaa Lasers (vastuuhenkilönä)

Lisäks jotai pikkuliigoi, mm. nyt olen auttanut Pirkkalan Pingviinejä IKS-liigassa.

IRC:sirkiekko
Plank hakee!
Anonymous

13.01.2008 16:28
Etsin joukkuetta SHL-, Hoki- tai Kiekkoliigasta tosi tarkoituksella.

Joo oon 17-vuotias kiekonpelaaja Espoosta ja kiekkoa oon pelannut about 20kk..
Pelaan puolustajan paikkaa, alempaa- tai ylempääpuolustajaa.

Kokemusta ei ole mistään liigoista, mutta kokemusta on tultu hakemaan ja valmis olen koviinkin peleihin..
Asiallinen oon ja tosi aktiivinen kiekossa niin kuin ircissä.

IRCnet: Plank
Ja kiekossa notella voit ottaa yhteyttä.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

15.01.2008 16:23
Elikkäs jonkun liigan alainen joukkue haussa.

Olen 17 vuotias hyväkäytöksinen puolustaja Espoosta ja kiekkoa olen pelannut jo vuodesta 2004 lähtien.
Tällä hetkellä minulla ei ole kokemusta Kiekkoliigan alaisista sarjoista, mutta Hoki-Divarin karsinnoista on.
Olen erittäin aktiivinen pelaaja noin 3-4 tuntia kiekkoa päivässä arkisin ja viikonloppuna 2-6 tuntia.
Pääasiassa pelailen 17-02 välillä.Pystyn pelaamaan niin alempaa kuin ylempääkin pakkia.
Minulta onnistuu 3vs3 ja 4vs4 pelitkin.Käytän IRC:ä.

Tilastot

747 + 851 = 1598

-DH-liigaa Royal Onesin riveissä 6 gp 4+8

-Hoki-Divari karsintoja FC MaPSin riveissä 5 gp 2+8

Joukkueita missä olen pelannut:

-FC MaPS
-Nature Club
-Slussenin Sissit
-Royal Ones
-HC Tylykone
-Hannover Huligans
-Alkuperäinen Lucky Losers
-HC Crooks


Omat vahvuudet pakkina:

-Viivapeli
-Syöttely
-Avaukset
-1vs1 ja 2vs1

Lisätietoja voi kysellä notella kiekossa nickiltä Dadi ja Ircissä nickiltä Dadii-
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

22.01.2008 10:31
örr :)
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

31.01.2008 09:20
Terves !

Elikkä tämmöinen keltanokka kiekko-liigan osalta etsiskelee

Alemman puolustajan paikkaa siis pelailen n.6 tuntia päivässä ja tässä pelityyliä: Olen yleensä se alempi pakki, mutta ylempikin käy. Tykkään pelata autopasseilla, mutta avaukset ovat huippuluokkaa.  Pysäytän kyllä ylivoimahyökkäykset ja 1vs1 olen takuuvarma.


Jos kiinnostaa notea tulemaan.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

05.02.2008 13:32
Moro!

Pientä paluuta teen kuvioihin taas, joten jonkinlainen tiimi olisi etsinnän alla. Joukkueen ei tarvitse olla missään liigassa, vaan voi olla perus höntsäilytiimi, joka kuitenkin toimii määrätietoisesti, aktiivisesti eikä ole kakkosnickteam.

Kokemusta on liigasta, divarista kuuluisilta vuosilta nakki ja hernekeppi, joten niistä taidoista ei ole jäljellä kuin krapula. datsun-liigassa pelasin pari kautta suht menestyksekkäästi, jonka jälkeen tein muutaman ottelun visiitin divarissa ja häippäsin muille maille.

Olen pelipaikaltani pakki, mutta toivoisin hiukan hyökkäävämpää roolia. Toinen hyökkääjä tai ylempi pakki olisi minulle parempi. Nyt taidoistani ei ole jäljellä kuin kaukolaukausten onnistuminen, mutta enköhän tässä opi taas. Olen aktiivinen ja yritän pysyä asiallisena. Yöpelit onnistuu myös.

Kiekkoa vuodesta 2004
Mapis.

Joukkue löydetty
Frezille joukkuetta?
Anonymous

06.02.2008 19:29
Frez -kiekkoa jo vuodesta 2004

Minusta sen verran, että olen vuonna 1992 syntynyt pojan lurilus, elikkä täytän 16 vuotta muutaman kuukauden kuluttua. Tätä huikea grafiikkaista peliä (kiekko.tk) on tullut lätkittyä jo vuoden 2004 elokuusta, joten kokemusta on mm. ranking-systeemin vaihdunnasta ja 2v2 peleistä. IRCnetissä pyörin nimimerkillä Frez^ (kun toimii). Nuoresta iästä huolimatta asiallisuus on huippuluokkaa, sekä aktiivisuuskin vähintäänkin kohtuullista, mutten mikään nolife ole, toivottavasti? :)
Toinen nimimerkkini; http://kiekko.tk/user.cws?name=Banaani (Todiste vuonna 2004 aloittamisesta)

Pelipaikka jolle olen joutunut/ryhtynyt on puolustaja ja tarkemmin sanottuna alempipuolustaja. Pystyn kuitenkin hoitamaan myös ylemmänpuolustajan roolin tarvittaessa. Perus pakin taidot mielestäni omistan, joillakin osa-alueilla toivottavasti paremminkin, kuin hyvin. Valttikortteihini kuuluu ehdottomasti useiden vuosien kokemus ja sellainen perus varmuus. Joskus kuitenkin saatan ailahtaa niin kuin lähes kaikki, mutta pyrin korjaamaan tilanteen aina.

Joukkueissa joissa olen pelannut mainittakoon Sankarit ja Luomakunta -> Team Häkittäjät, sekä hieman kauemmilta ajoilta SkanDaali, EC Kassel Huskies ja Team Viper. Kovia pelejä on siis tullut pelattua melkoisen kauan jo ja ihan kohtuullisella menestykselläkin. Muutamat noista joukkueista ovat pelannneet useita kausia kovissakin liigoissa, mutta itselleni reppuun on jäänyt vain muutama AHL-liigan matsi Luomakunnan paidasta. Mutta tuota liigakokemusta tässä onkin lähdetty hakemaan. Toivon kuitenkin ettette paheksu vähäistä liigakokemustani, sillä pitäähän liigaympyröidenkin tuulettua uusilla kasvoilla/nimillä.

-Frez kiittää ja pahoittelee
Joukkuetta....
Anonymous

14.02.2008 06:52
......
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

16.02.2008 12:14
Moro!

Pitkällä kokemuksella varustettu ylempi pakki etsii joukkuetta. Korostan sanaa yp. Hyökkäystaidot ovat iän myötä kehittyneet ja ajaneet pakintaidot tiehensä. AP:ksi minusta ei ole, mutta osaan hoitaa perushommat omalla puolustusalueella ap:n kanssa.

haen joukkuetta, joka pelaa ns. 2-1-1 -taktiikalla. Olen vahvimmillani hyökkäyspäässä. Osaan laukoa kovaa, syötellä ja rakentaa peliä. Huolehdin myös ettei AP:lle tule 2vs1:siä. En hätäile kuitenkaan laukausten kanssa, vaan maltan pelata viivan kautta ja siten rakentaa peliä.

Kokemusta on liigasta, divarista kuuluisilta vuosilta nakki ja hernekeppi, joten niistä taidoista ei ole jäljellä kuin krapula. Datsun-liigassa pelasin pari kautta suht menestyksekkäästi, jonka jälkeen tein muutaman ottelun visiitin divarissa ja häippäsin muille maille. Frostbitessa minut laitettiin juuri pelaamaan YP:tä, ja pelit menivät todella hienosti.

Vahvuuteni sijoittuvat siis hyökkäyksen tukemiseen ja kaukolaukauksiin. Olen aktiivinen ja yritän pysyä mahdollisimman asiallisena. En haasta turhaan riitaa / vineä, jos jokin ei mene hyvin.Yöpelit onnistuu myös.

Kiekkoa vuodesta 2004
Mapis.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

02.03.2008 21:55
Moi!

Koska PowerPlay hajosi vähän aikaa sitten, niin on aika hakea uutta joukkuetta pääasiassa kiekkoliigan alaisuudesta kaudelle 2/08, mutta shl tai hokiliigankin edustajat voivat kysellä! Tärkeimpinä kriteereinä kuitenkin joukkueen ikä ja joukkuehenki!

Olen aktiivinen ja monipuolinen puolustaja, pääasissa olen ollut alempi, mutta olen taitava myös ylemmän pakin tehtävissä. Omaan hullunkurisen huumorintajun ja joukkuehenki on aina suurimpana kriteerinä! Kokemusta löytyy myös pitkältä ajalta: kiekkoliigaa Team Jupiterin paidasta, kiekkodivaria RB:sta ja pieni visiitti oli myös Habsissa, jota en kuitenkaan mainitsemisen arvoiseksi jättäisi.

doani @ IRCnet
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

06.03.2008 10:40
Hei

Olen Ragnar, pian 18v täyttävä ylempää ja alempaa puolustajan paikkaa pelaava henkilö. Etsin nyt uutta jengiä SHL/Hoki/Kikeliigan alaisuudesta ensi kaudelle. Rannikon Lämärin loppu on mahdollisesti lähellä, jonka vuoksi olen nyt vaihtamassa.

Kiekkoa kokeilin ensimmäisen kerran vuonna 2005. Liigakokemusta on tullut näistä tiimeistä:

»Hoki-Liiga
1/08 Runkosarja Rannikon Lämäri 9gp 3+12=15

»IKS
1/08 Liigakarsinnat Kilpikonnat HC 5gp 0+1=1
1/08 Runkosarja Kilpikonnat HC 5gp 1+5=6

Eli 9 peliä Hoki-Liigaa ja 10 peliä IKS:ää.
Linkit vielä tilastojen varmistamiseen täältä:

http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=1264
http://www.iks.arkku.net/pelaaja.php?id=Ragnar

Jos tiiminne tarvitsee todella aktiivista, kummankin puolustajan tontin hallitsevaa ja asiallista pelaajaa, ottakaa minuun yhteyttä notella. Minut saa kiinni myös ircissä nickiltä Ragnie.

Kiitos.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

13.03.2008 15:52
Moro,

Ihan mielenkiinnosta pistän ilmotuksen tännekkin. Lähes kahdensadan Kiekkoliigamatsin kokenut, vielä tässä kuussa täysi-ikäisyyteen yltävä, ylempi puolustaja olis vapailla markkinoilla!!!
Fice & uuden joukkueen metsästys.
Fice

18.03.2008 21:01
Alkuajat
Syyskuu 2004. Kouluun iski uusi villitys nimeltään Kiekko.tk. Pyrin välttelemään tätä peliä, kunnes sain ensimmäiset kosketukseni peliin ja lopulta iski himo tehdä oma nimimerkki. Nimen keksiminen tuotti ongelmia, mutta lokakuun toinen päivä koulun jälkeen rekisteröidyin nimimerkillä supersam (_kapanen_ @ Webarchive). Ensimmäiset kuukaudet kuluivat kirjaston koneilla kavereiden kanssa pelaillessa, kunnes päätin kierrellä vähän kiakkomuailmoo ja tuli käytyä silloin  joukkueessa jos toisessakin. Paljoa mitään en juurikaan osannut, niinkuin eivät muutkaan :P

Maaliskuu 2005. Lopetus, uudelleenaloitus, nimimerkin vaihto ja uusi pelipaikka: puolustaja. Tästä eteenpäin tapahtui suurin pelillinen kehitys ja varsinainen kiekkomaailmaan syventyminen ja paljon kaikkea, josta ketään ei ole kiinnostunut, joten seuraavaan asiaan ->

@Kiekkoliiga (http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=739&kausi=15)
Toukokuu 2006. Edessä ensimmäinen otteluni 2.divarin karsinnassa Voodoo Peoplen paidassa Tylykonetta vastaan. Tähän mennessä yksi vaikeimmista otteluistani - ansioikas 2-0 voitto ja pienten tuuletusten jälkeen hiiri pamahti lattialle ja tämä aiheutti loppukarsintojen hylkäämistä omalta osalta - ei auennut sitten 2.divari paikkaa VP:lle  :oops:

Kesäkuu 2006. Pian karsintojen jälkeen aukeni uusi ovi: HC Ylikuntoon paikkaamaan asevelvollisuutta suorittamaan lähtenyttä Eyemouta. Pienten alkuvaikeuksien jälkeen kuitenkin pääsin ensimmäistä kertaa liigaotteluun ylemmän pakin roolissa ja vastaan asettui sen aikainen liigajyrä: Hc Humba. Pilli soi, ottelu alkaa ja käsi tärisee ennennäkemättömästi. Tuskaisten minuuttien jälkeen summeri soi ja ottelu päättyy 1-1. *helpotus* ja sitten alkoikin valmistelut seuraaviin koitoksiin. Runkosarja sujui melkeinpä yli odotusten ja elokuussa alkoikin äärettömän vaikeat pleijarit melkeinpä karsintoihin joutunutta Ajax Amsterdamia vastaan. Pari niukkaa voittoa ja tuntui kuin kolmas ottelu olisi itsestäänselvyys. Kuitenkin aliarviointi koitua tappioksemme ja jouduimme alistumaan viidenteen, ratkaisevaan otteluun. Tunnelma oli aivan katossa ja ottelu alkoikin varsin mallikkaasti. Kuitenkin tilanne meni Ajaxin eduksi ja viimeisessä erässä tuli kaivattu tasoitus. Oli aika turvautua jatkoeriin, jotka muistan elävästi. Katsomo villiintyi ja melkeinpä paskoin alleni jännityksestä. Onneksi ensimmäinen kusemiseni ei tuottanut vielä tappiota, mutta melkeinpä seuraava sitten tuottikin. Loppujen lopuksi hävisimme sitten ja siihen päättyi se aikakausi.

Tammikuu 2007. Kaipaamani pelipaikka löytyi 2.divarin puolelta joukkueesta nimeltä H.C.P. Pelit sujuivat vähän niin ja näin - useita onnistumisia, vielä useampia epäonnistumisia. Sain peliaikaa odotettua runsaammin, mutta se ei näkynyt pelin laadussa. Muutamat pikkuvirheeni  joka ottelussa jättivät H.C.P:n ulos karsinnoista, tosin oli se kokemisen arvoista.

Toukokuu 2007. Kuin varkain Akademiksin kera tuoreeseen liigajoukkue Kouvola Sabresin rivistöön. Uudet pelikaverit - uudet taktiikat - uusi roolitus - uusi innostus. Näillä eväillä lähdettiin hakemaan kokemusta (ja menestystä) liigasta ja alkukausi muutamaa kusemistani lukuunottamatta sujuikin mallikkaasti (Zippo: "Tiivistelmä: Fice ei ollut paska"). Loppukausikin meni yllättävän hyvin ja löysimme itsemme pleijareista. Ensimmäinen vastus kaatuikin rutiininomaisesti, mutta välierissä vastaan asettuikin vihaamani S.S.K., joka oli ainakin minulle liian kova pala purtavaksi. Huono omatunto -> paluumuutto H.C.P:hen.

Syyskuu 2007. Jälleen haistelemassa kakkosdivarin tuoksuja. Tällä kertaa olinkin paremmin varautunut ja oppinut sen verran uusia asioita, että runkosarja meni lähespä leikiten niinkuin myös play-offit -> H.C.P. nousi divariin ja sain 2.divarin parhaan pelaajan pystin kauden päätteeksi  8)

Tammikuu 2008. Comeback Sabresiin - pari huonoa suoritusta - mielenkiinnon puute -> oma joukkue ja siitä ei sitten sen enempää tähän päivään asti.

Nytkun "lyhyt" historia on saatu päätökseen niin nopeesti perusasioista pieni tiivistelmä:

16v jamppa Porista, kiekkoa alla sellanen 3½ vuotta. Etsiskelisin siis joukkuetta Kiekkoliigan alaisuudesta. Lopullinen pelipaikkani on siis alempi puolustaja, roolitus tosin joukkueen mieltymysten mukaisesti. Kyselkää ihmeessä, jos kiinnostaa tällänen monipuolinen peluri - kaikki perusasiat IRC yms. kunnossa!  :wink:
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

26.03.2008 20:36
Moro,

Joku tiimi olisi kiva olla, mielellään aktiivinen päivisin.

Notea vaan kiekossa Spolle -nickille, jos kiinnostaa hyökkäävä puolustaja.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

26.03.2008 23:12
Noniin, joukkue haussa kun Häkittäjät ei ollut se mitä hain.

Viime kausi oli omalta kohdalta ihan tasaisen hyvä, josta osoituksena uusi maali, syöttö- ja piste-ennätykseni Hoki-liigassa (2+14)

Notea kiekossa TomH
Msg ircissä TomppaH
Ghosty etsii
Anonymous

27.03.2008 00:19
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

28.03.2008 07:38
Joo-o

Ihan täyttä varmuutta en ole itselleni saanu, jatkanko kiekkoilua enää Raimo Helmismäisiin ikälukemiin asti, mutta saattaapi olla jatkankin.

Siksi etsinkin EHKÄ itselleni joukkuetta. Pari viime kautta on menny NDB:ssä ja tulos puhukoon nyky taidoistani. 2 kauden aikana tiimini plus miinus tilasto kauden loputtua oli noin 160 miinuksella, joten entinen tatsi on siis tallella.

Joten,  jos teillä on tunne, että tahdotte suurta kokemusta tiimiinne ja pelaatte lähinnä iltaisella (joka minun tapauksessa tarkoittaa 21 jälkeistä aikaa), ota yhteyttä ja mieluumiin vieläpä minuun.

Jos pelityylistäni jotain kerron, jos joku ei muka sitä tiedä. Eli kiekon saatuani koitan sen perkeleellisen nopeasti toimittaa muualle, koska käsiä ei riitä kynäilyyn. Parhainpina puolinani pidän pelin lukemisen, huonoinpina puolina maalinteon(tekemättömyys) ja  kynäilyn täydellisen puuttumisen jälkeen voisin pitää... tjaa, no eipä niitä huonaja puolia sitten muita olekkaan.
Eli näin lyhyt kertaus. Saan karvattua kiekon suurella todennäköisyydellä vastustajalta, mutta saatuani kiekon iskee paniikki ja paniikkia seuraa paniikkiveto kohti vihun päätyä  lähes saman tein ja jos tuuri käy, ni sielä sattuu joku oma olemaan ja hää pääsee yksinläpi.
Maalia en tee, vaikka saisin syötön laaan joka on vihunpaalin sisällä.

Jotta näillä mennään.

Pelastakaa nyt joku, minut vielä yhdeltäkaudelta NDB:ssä!!! (koska en kuitenkaan itse tajua poiskaan jättäytyä)
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

28.03.2008 18:20
Terve.

Etsisin itselleni jengiä ensi kaudeksi kiekkoliigan alaisuudesta. Alemman pakin paikkaa yleensä pelaan ja ikää on 18v.

Tilastoja:

http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=865&kausi=15

Ottakaa yhteyttä kiekossa notella tai ircissä nimimerkkiin jantunen.
Kokeneelle kaverille joukkuetta
Anonymous

30.03.2008 08:29
.poisto.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

31.03.2008 17:14
Moikkista. Mää olen Foster ja tauokosen jälkeen puhallellaan uusia tuulia ja tarvitsisi uutta tiimiä mihin tähdätä. Pakkia mä vieläkin pelaan ;>.

Sitten mä oon pelannut Lederhosenissa, Laitataklauksessa, PePossa ja HC Lightningissa. Sitten mitä liigoja oon potkiskellu niin siitä on viimesiks kylläkin vuosi vierähtänyt, mutta kai mä maalin tyhjänä pidän.


Löylynheittäjät SHL 2/07 2 gp
Laitataklaus 2divaria 1/07 huikeet 1 peli \o/
Laitataklaus hoki-liiga 3/06 6gp
PePo hoki-liiga          2/06 4gp

Joo sitten oon 91 sun syntyny ja kiekkoa pelaan pari tuntia päivään. Irkkiä käytän, mutta laittakaa silti notea Foster-nimimerkille.

<3
ps. Kiekko alotettu 6.10.04 ja silleen
pps. Mulle kelpaa kaikki
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

07.04.2008 16:24
Saa kysellä!

Oon stay-at-home tyylinen alin pakki, mulle sopii parhaiten rooli, jossa tarvii käsitellä mahdollisimman vähän kiekkoa. Tykkään siis höntsätä omassa päässä sellasena liberona ja putsata maalinedustaa. Kokemusta löytyy kiekkoliigasta roimasti toistasataa ottelua.

Jengeissä oikeastaan kiekkoliiga & divarit kiinnostaa. Jos uskotte olevanne kilpailukykyinen jengi kiekkoliigan ulkopuolelta niin sillonkin saa toki ottaa yhteyttä. Aktiivisuus on ainoa kysymysmerkki tällä hetkellä, en usko että pystyn pelaamaan kaikkia mahdollisia pelejä. Ainoaksi vaihtoehdoksi omaan päähän ei siis kannata mua kiinnittää.

Kiinni saa parhaiten irkistä qnetistä ja ircnetistä, privaviestiä tälle samaiselle nickille. Noteakin saa lähettää, mutta irc taitaa olla paras yhteydenottoväline.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

16.04.2008 22:12
Hyviä iltamia.

Mahtoollisesti kahtelun alla uusi, aktiivinen & asiallinen tiimi. Sarjapelit olkoon suuren suuri plussa, mutta kaikki saa kysellä! Kokemusta löytyy kdivarista, FHR:n sekä Aaltoliike reduxin paidasta.
Rauhallinen, aktiivinen & yliasiallinen alempi pakki tarjolla!

Toivottavat yhteydenotot kiekossa notella nimimerkille Rebsy, tai sitten irkissä samaiselle pallonaamalle.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

19.04.2008 15:58
Seinfeld aka. Lauriz, Tache etsii joukkuetta!

Olen siis alempi puolustaja.

4/2004 divari Narrilauma 3 ott. 3+1=4
4/2004 divari Kalma HC 1 ott. 3+3=6
1/2005 divari Rowdyruff Boys 8 ott.   0+2=2
1/2005 liigakarsinta Rowdyruff Boys 4 ott. 2+0=2
2/2005 divari Unforgiven 4 ott. 0+2=2

III/05 Hoki-liigakarsinnat Patriots 6 ott. 4+1=5

Irkissä tase
Kiekossa Seinfeld

mo

Moi vaan. Tiedoksi sitten, että foorumeilla nickien varastaminen on laitonta ja poliisi asia.
Kaikenlisäks toisten meriiteillä ratsastaminen on suorastaan vammasta puuhaa. Kiekon 3. suurimman sarjan tiimeihin sulla ei ole enää asiaa. Jos jotain epäselvää jäi ota rohkeasti yhteyttä Shar_ nimeen ircissä.
GRammat
Anonymous

21.04.2008 19:49
Moi,

GRammatilla olis siis jengi haussa. Pelipaikalta vähän niinkun allround-pakki, eli alempi taikka ylempi, molemmat hoituu. Ikää löytyy 17v.

Kiekkoliigassa pelannut sen 19 ottelua.
Hokiliigassa sitten 85 ottelua ja hopeinen mitalikin sieltä takataskussa.

Joukkueuskollisuudesta sen verran, että Voodoo Peoplessa pelailin sellaset 15kk(1vuosi3kk), jonka jälkeen lähdin Trademarkkiin, jossa lähes tulkoon kaikki pelaajat olivat entisiä Voodoolaisia, joten melkeimpä samaksi jengiksi voisi kutsua. Sitten päätin pitää vähän taukoa ja tässä sitä ollaan taas alottelemassa ja jengiä vailla.

IRC:ssä hengailen Rosnu nikillä. Nikki on siellä 24/7 ja itsekin melkein saman verran paikalla ;). Kiekossa voi ottaa yhteyttä nikkiin GRammat.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

08.05.2008 21:04
Olen
- 19-vuotias
- aktiivinen
- alempi puolustaja
- asiallinen

Kokemusta
- kiekkoliigaa 12 peliä
- hoki-liigaa 47 peliä

Joten mukavan rento kova tiimiskä olisi haussa.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

19.05.2008 20:13
Varmistava puolustaja etsii aktiivista, osaavaa ja asiallista tiimiä.

Django/Djangis nick ircissä, myös notella saa kiinni.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

22.05.2008 16:33
Pientä hiljaiseloa - pelaamisen suhteen - viettänyt 19-vuotias puolustaja (AP) etsii joukkuetta, löydettyään kadonneen peli-ilonsa. Kokemusta löytyy mm. Kiekkoliigasta seuraavasti:

- 2/2005 divari Failed Ones (nyk. Unforgiven)
- 3/2005 divari Failed Ones (nyk. Unforgiven)
- 3/2005 liigakarsinta Failed Ones (nyk. Unforgiven)
- 1/2006 divari Team Viru Valge
- 2/2006 divari Kiekko-Hobiitit
- 2/2006 divarikarsinta Kiekko-Hobiitit
- 3/2006 2. divari Aaltoliike REDUX (nyk. Team Talu Viin)
- 1/2007 2. divari Pohjolan Leijonat
- 1/2007 divarikarsinta Pohjolan Leijonat
- 2/2007 2. divari Restart
- 3/2007 2. divari FHR
- 1/2008 2. divari paanit
- 1/2008 divarikarsinta paanit

Näitä ennen tuli pelattua edesmennyttä Puulaakia, josta takataskuun jäi pronssia (Team Viru Valge) sekä hopeaa (Team Omistus).

Joukkueelta toivoisin seuraavia asioita:

- aktiivisuutta (ei ole kovinkaan mielekästä pelata vikana päivänä niitä 10 kliigamatsia, myös harkkoja on kiva pelailla)
- kypsyyttä (ei oteta herneitä nenään ja potkita joukkueesta jos joku on eri mieltä kanssasi esim. pelitavasta tms.)
- mukavia joukkuekavereita
- halua pelata joukkueena
- Hoki- tai Kiekkoliigan sarjapaikkaa (sarjatasolla ei väliä)

Hihasta voi tulla repimään IRCnetissä nimimerkkiä Cloudii, noteihin tuskin vastaan.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

22.05.2008 21:07
Etsin joukkuetta, joka mielellään pelaisi jollain Kiekkoliigan sarjatasoista. Kiekkoliigan alaisissa sarjoissa pelattuna 4 ottelua (HC Prozac Nation, FC Kiviniemi). Molemmat pakin paikat käy mutta vahvempi oon yp:nä. Osaan jakaa hyviä passeja ja tarvittaessa laukoa maalejakin.

Yhteys: tommii @ ircnet
Resolutelle joukkue
Anonymous

24.05.2008 16:54
Eli etin täs ny joukkuetta ku "oman" tiimin kans ei menny ihan putkeen, ei siitä sen enempää.
Ennen tuota tiimiseikkailua pelasin tosiaan Elite Razorissa muutaman kuukauden ja Excelsiorissa vajaan vuoden. Alempi puolustaja olen, Kliigaa pelannu pari peliä ER:ssä sekä Hokia Excelsiorissa vajaa 10 ottelua. Ikää ei ole kuin 15.

Kiinni saa kiekossa notella tai IRC:ssä nimimerkillä Resolute/Resolute^.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Salsa

29.05.2008 18:01
Pienehkön tauon jälkeen olisi joukkue haussa. Kokemusta löytyy kiekkoliigasta 3 kautta, kiekkodivarista 4 kautta. Yksi kulta ja yksi pronssi. Aktiivisuutta tulee olemaan. Joukkueen soisi mielellään pelaavan jotain liigaa.

Notea vaan kiekkoon tai ircissä privaa nickille salsa niin kahtellaan.
Puolustajalle joukkuetta ensi kautta silmällä pitäen!
Anonymous

24.06.2008 13:15
Joukkue olisi ensi kaudelle etsinnöissä. Pelipaikka on puolustaja, molemmat puolustavat roolit käy. Ikää vasta 15(-92) vuotta, mutta omaan hyvät käytöstavat. Olen erittäin aktiivinen ja pystyn pelaamaan aina yömyöhään saakka. Aktiivisuus myös päiväsaikaan kunnossa.

Kiekkoa pelattu semmoiset reilu kolme vuotta ja sen aikana tullut tahkottua myös liigoja:

http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1272&kausi=16
http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=906
+ AHL sun muut pienemmät liigat /sarjat.

- hydä
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

30.06.2008 19:40
postoon
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

03.07.2008 17:27
joukkuetta mahdollisesti jopa liigaan? 17v ja kiekkoliigasta vaan karsinnat 2/08 ircissä nickil Vichy opatta yhteyttä jos kiinostaa alempi puolustaja asiallisella ja joukkueuskollisella varustettuna.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

07.07.2008 17:15
Körsklieg etsii joukkuetta!

Pelipaikkana hyökkääjä tai puolustaja ei joo väliä!

Kiekkoliigaa ja hokiliigaa takana:
http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?player=K%F6rsklieg&season=3

http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=375&kausi=16
Ragnar
Anonymous

15.07.2008 18:56
Moi, voisin ehkä katsastella jengiä Kiekkoliigan sarjoista.

Olen siis Ragnar, 18v alempaa puolustajaa pelaava hemmo.
Pelaan kiekkoa, koska se on mukavaa, en moiti toisten pelisuoritusta vaan päinvastoin, kannustan kanssapelaajiani myötä- ja vastoinkäymisissä. Olen kohtelias myös vastustajaa kohtaan.

Pelitapaani kuuluvat pitkälti nopeat lyhyet syötöt, mutta kykenen käyttämään myös vetopasseja avauksissani ja kauemmas syötössä. Kykenen nopeasti mukautumaan joukkueen pelityyliin.

Liigakokemusta on tullut Hoki-Liigan alaisuudesta:
I/08 Ragnar Rannikon Lämäri (liiga) 10gp
II/08 Ragnar HC Hot Wings (liiga) 19gp
II/08 playoff Ragnar HC Hot Wings (liiga) 3gp


Hoki-Liigan All-Stars valinta kaudella II/08

Liigapelejä kertynyt siis yhteensä 32gp verran. (+ 2 all-stars peliä)

Olen siis kaikinpuolin mukava, todella aktiivinen, rento ja huonon huumorin omaava pelaaja. Eli siis ehdottomasti ainakin kokeilemisen arvoinen! Jos olette kiinnostuneita, pyydän ottamaan yhteyttä noteitse nimimerkille Ragnar. Kuulemiin!

http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=1264
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

16.07.2008 17:48
Eli etsin joukkuetta (Hoki-liiga, SHL, Kiekkoliiga)

- 21v
- alempi pakki
- edellisiä joukkueita: Rykälätty (2 divari), Club of Härmä (SHL),
Häkittäjät
(Hoki-liiga), HC Hot Wings (Hoki-liiga)
- 100 peliä Hokissa, 97 peliä Kiekkoliigan sarjoissa
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

18.08.2008 05:56
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

20.08.2008 18:52
Koska Seimiveikkojen uudelleen kokoamisesta ei tullutkaan mitään, niin joukkue hakusessa:

- Mielellään ilta-aktiivinen (pelit klo 21 jälkeen pääosin)
- Ihan sama pelaako mitään liigaa
- Rento ja mukava meininki

Yhteydenotot notella nimimerkille Hönä tai sitten ircnet Hontsy
Puolustajalle joukkuetta
Anonymous

25.08.2008 15:23
Eli siis ens kaudeks olisin joukkuetta vailla ja alempaa pakkia on tullu pelailtuu nelisen vuotta. Kokemusta löytyy kiekkoliigasta, 1. divarista ja 2.divarista http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=972&kausi=16

yhteydet ircnetin puolella JoPPe-- tai kiekossa notella -JoPPe- nikille.
Poingille joukkuetta
Anonymous

07.09.2008 02:16
Hei!

Olen aloittanut kiekkoilun jo vuoden 2005 loppupuolella.
Olen siis puolustaja, mutta maalintekokin sujuu, jos välillä ylös pääsen.
Pelaan mieluiten 4v4 -pelejä, mutta kyllä 3v3 myös käy.
En ole koskaan valittanut joten en aio aloittaa sitä nytkään.
Olen myös asiallinen, käyttäydyn edukseni kiekkossa, ircissä ja foorumeilla.
Haaviini on tarttunut muutamia kovia joukkueita:

- Ghiaccio Cortina
- Weed
- Kamata
- RS HT
- Debian

Liigat:
OffSide League - OSL
Amateur Hockey League - AHL
Classic League -Cliiga

Liigakokemus ei siis ole mikään kehuttava.

Joukkueelta toivoisin seuraavia asioita:
- Runko kassa.
- Jokin liiga olisi suotavaa.

Ottakaa yhteyttä ja sovitaan sitten mitä tehdään.

Yhteydet:
Kiekossa:  Poing
Irssissä: Poing @ IrcNet  (#Poing -oma kannu)
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

22.11.2008 18:32
Tache is back ja etsii joukkuetta Seinfeld-nimellä.

Tsajajaja ja viestejä vaan notena.
Ylempi puolustaja
Anonymous

27.11.2008 20:52
Ylempi puolustaja hakee ensi kaudelle aktiivista ja rentoa joukkuetta Kiekkoliigan alaisuudesta. Olen erittäin aktiivinen eikä ongelmia käytöksen kanssa ilmene.

Kiekkoliigan alaisuudessa: 27gp 15+30 = 45p
Hoki-liigan alaisuudessa: 40gp 11+27 = 39p
+ muita mutaliigoja ja erilaisia sarjoja.

Otathan yhteyttä ircissä mikäli kiinnostus heräsi tai vaihtoehtoisesti notealla kiekossa.
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

29.11.2008 17:52
väärä
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

08.04.2009 05:41
Moi,
toden totta jengi haussa.

16 vuotias alempipuolustaja, etenkin asiallinen oon. Aktiivinen siltä osalta että pelaan aamulla, päivällä sekä yöllä pelaan, aikataulun mukaan.
Jotai kivoja joukkueita ollu täs 3 vuotisen kiekkouran varrella, kuten Halberdiers.

Yhteyttä voi ottaa notella kiekossa nimimerkille Kaipuu.

- Kaipuu
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
Anonymous

11.04.2009 21:03
Iltaa!

Tuttu nimi varmasti kaikille, jotka ovat kiekkomaailmassa pyörineet useamman vuoden ajan. Tässä nyt tammikuussa sitten alottelin lähes kahden vuoden pelitauon jälkeen pelailua ja aikamoista hakemista se parhaimmillaan on ollut. Nyt kuitenkin kiinnostus ja aktiivisuus kiekkoa kohtaan on todella suuri, joten tiimi olisi hakusessa.

Ylempää pakin tonttia haeskelen. Haen tiimiä, jolla on tarvittavat resurssit pelata suurin osa peleistä 4vs4. Itselläni aktiivisuutta varsinkin ilta-aikoihin löytyy ja toivon sitä myös joukkueelta. Kiekkoliigassa, tai missään muussakaan liigassa pelailu ei ole välttämätöntä. Haeskelen rentoa, mukavaa ja aktiivista peliseuraa. Kuitenkin joukkueen täytyy omaksua tietty potentiaali ja katse tulevaisuus olisi kirkas.

Pelilliset taidot ovat samat, mitä ne oli vajaa viisi vuotta sitten, jopa kehittyneet kun olen päässyt vauhtiin. Pelisilmää löytyy ja kokemusta on vuosien varrelta kertynyt. Hyökkäysalueella toiminta on varmaa. Sellainen perusduunari. Yritän tuoda ja luoda joukkueeseen sellaista peli-intoa, että ei aivan jokaisesta virheestä nahisteltaisi. Takavuosina saatoin olla yliherkkäpaska ja aika klovni kenttien ulkopuolella, mutta eiköhän olla kasvettu niistä leikkikenttä -kuvioista pois.

Yhteyttä meikäläiseen saa kiekkoliigan IRC-kanavalla ja tietenkin kiekossa. Molemmissa sama nick eli Mapis. En tue kakkosnicktiimejä, enkä soisi tällaisia 2. nick höntsäilijöitä joukkueessa oleva
Puolustaja hakee joukkuetta topic #1
yarkko

19.04.2009 18:59
Hola
Ensi kuussa 18-vuotta täyttävä ihmisperse ettis joukkuetta; joukkuetta joka pelaisi mahdollisesti jotain suurliigaa tai olisi muuten vain potentiaalinen tulevaisuuden seura.
Aktiivisuus olisi hyvä olla kohdillaan, koska näin keväisin pelaan itsekin paljon ja solisluu paskana tulee pelattua vielä normaalia enemmän. (: Puolustajana olen aina pelannut, ehkä enemmän kuitenkin alempana moisena.

Liigakokemukset:
Hoki-liiga 3/08 Runkosarja (Varpasaaren Vauhti)
Kiekkoliigan divari 1/09 (HC Roikkulämy)
KiekkoCup 4 (HC Roikkulämy)
Datsun-divari 2/07 Runkosarja (
SvengiJengi
)
SHL 3/07 Runkosarja (Europe)

http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=1055
http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1641&kaus i=18
http://static.whitecluster.net/datsun-liiga/statistics.player.895.html
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=2304

Jos nappasi niin rohkeasti wan yhteyttä tietenkin notella ja ircnetistä yarkko nickiltä. Bueno primavera!
lol
Anonymous

05.09.2009 21:28
jepson jupso.. legenda teg paluun pelikentile muutaman vuojen tauon jäläkeen ja pitäs löytää joku tiimi misä pääsis vähän lätkiin kiekkua. Semmonen tiimi mieluiten misä keski-ikä on sielä parin kympin yläpuolela. Ei oo nii väliksi onko kiekkoliigasta mutta teempähän läpälä tämän ilimotuksen. Nuo tilastothan näkkee ko ettii V.Retku tai Wöyli täältä kieqliigan sivuilta. Emminä kyllä tiiä onko mulla joku pelikielto, ei vissin. Ircnetistä löytää nimimerkilä hikihattunen.