Foorumi

Viikko 39: Tottenham
Anonymous

25.09.2012 06:20
.
Vs: Viikko 39: Tottenham
jlo

25.09.2012 07:19
Joooooooooh... Muiden janttereiden pelikiellot täysin oikeanlaisia, mutta Bissen pelikielto hämmästyttää. Tiedän kyllä mitä tein, kun bustasin nämä kyseiset jonnet ja Bissen. Mutta siis, 4vuoden kiekkoliigan pelaaminen ilman minkäänlaista pelikieltoa taikka varotusta, ja suoraan 6kautta, vaikka samanlaisista tapauksista saatu yleisesti maximissaan kauden pituista kakkua.. Toivottavasti johtokunnalla on selkärankaa pyörtää tätä Bissen pelikieltoa ainakin 4kaudella  8)
EDIT. Niin ja Tottenhamin pojjjjjjat jos näätte tän, niin oon ilmiantanut jo itteni kyseisestä asiasta. Ja miksi olen muiden pelikieltojen kanssa samaa mieltä, niin vastuuhenkilöt ja yleisesti joukkueen asioista vastaavat pelaajat pyytäneet muita pelaajia pelailemaan salaa (myös allekirjoittaneen) ja ainakin uspin näiden jo rangaistuksen saaneiden lisäksi. Ja kaikki joukkueen äijät olleet tietoisia asiasta ja jaelleet salasanojaan ties kenelle kaikille. Anteeksi kirjoitusvirheet ja epämääräinen teksti joka menee valvotun yön piikkiin..  :D  :-
Vs: Viikko 39: Tottenham
Anonymous

25.09.2012 13:55
jlo kieltämättä oikeilla jäljillä. rankut on hyvän mittasia, mutta kai sitä voisi hieman enemmän ottaa huomioon pelaajien menneisyyttä rankkuja jaettaessa. puhtosella aikasemmalla taustalla (omien tietojeni mukaan) luulisi saavan hieman lievempää tuomiota kuin ne, joilla värikästä taustaa löytyy jo ennestään. enkä nyt tarkoita nimenomaan tätä rangaistusta, vaan yleisellä näkökulmalla katottuna. on niitä varmasti kyllä ennenkin mietitty taustojenkin mukaisesti, mutta tässä sitä olisi hyvä harkita vielä uudemman kerran.
Vs: Viikko 39: Tottenham
Peltonen

26.09.2012 11:43
Yhdyn ylläoleviin jätkiin kyllä aika täysin, sillä itsellenikin tuli melkoisena ''pommina'' tuo Bissen pelikielto sillä minulla on ollut kyseisestä herrasta todella asiallinen kuva.
Vs: Viikko 39: Tottenham
Archuleta

26.09.2012 14:49
Muut oikein paitsi bisse
Vs: Viikko 39: Tottenham
Anonymous

06.10.2012 13:09
Rice + Sande peeloi, oon vaa hiljaa siin vieres pelaamas.. jaksa ku jengi leimaa mutki peeloks ku ikin tee mitää :D

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.