Foorumi

Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

24.10.2006 13:04
Hoki-liigan foorumilla oli samanlainen kysely jo, joten samanlaisen voisi perustaa tännekkin. Eli, kuinkas moni täällä kannattaisi sitä, että jäähyt tuotaisiin kiekkoliigan sajoihin esimerkiksi seuraavalle kaudelle?

Itse olen sitä mieltä, että niiden testaamiseen tarvitaan vielä enemmän aikaa. Enää en tuomitse niitä, kuten aluksi, mutta en vielä haluaisi niitä kiekkoliigapeleihin, sillä koukkaamisominaisuus on kuitenkin vielä mielestäni keskeneräinen. Jäähyt sisältävät myös niin monta bugia, että ne voisivat pilata useita hyviä otteluita.
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

30.11.2006 00:11
Vastausvaihtoehdoista puuttuu kielteinen vastaus, jossa kuitenkaan ei suljeta pois sitä mahdollisuutta, että joskus jäähyt kiekkoliigaan tulisivatkin. Minä olen tällä hetkellä sitä mieltä ettei jäähyjä tarvita, koska koukkusysteemi ei ole miellyttänyt enää laajamittaisen testaamisen jälkeen.

Pakko oli siis vastata "ei, ei ikinä!" vaikken halua jäähyjä noin ehdottomasti vastustaakaan.
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

30.11.2006 09:35
Ehdottomasti aikanaan jäähyt on kiekkoliigaankin saatava. Tällä hetkellä ne kuitenkin ovat vielä liian bugisia otettavaksi käyttöön.

Ehkä kaudelle 2/07 ?
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

30.11.2006 10:27
Kunhan Jouko saisi erotettua koukkaamisen jäähyistä niin minun puolesta saisi tulla käyttöön milloin vain.
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

30.11.2006 13:43
Joo ei ainakaa vielä. Tuntuu että aika arvalla noi jäähyt vielä tulee.
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

01.12.2006 01:34
Nytkun ensiviehätys on alkanut haihtumaan, niin pakko todeta, että en halua jäähyillä pelata. Koukut vievät pelistä sen jonkin ainakin vielä. Riistothan nyt helpottuvat kovasti ja aiheuttavat tuskaa pakeilla mikä on ihan hyvä juttu. Silti sanon ei ei ja ei ainakaan vielä.
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

26.12.2006 12:42
Vaikka tälläistä vaihtoehtoa ei ole, niin epäilisin että jäähyt violent behaavioreista voisivat olla ihan toimiva ratkaisu. Tietysti siinäkin on sitä selittelyn varaa; "jäi jumii, lagas" yms yms

Mutta loppupeleissä selitykset on kuin perseenreikä. Kaikilla on sellanen, eikä se kiinnosta ketään.
Jäähyt ehdottomasti
Anonymous

11.01.2007 14:49
:x  Mikää kiekkopeli oo jos ei jäähyjäkään ole !
Jos koukkia saa 1 läpärissä ni aina menee perzeelleen  :!:  :!:  :!:
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

19.01.2007 16:43
Jäähyt on kiekon Venäjä!
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

17.02.2007 11:00
Hieman radikaalit vaihtoehdot.

Vastasinkin siis "ei ikinä", vaikka en jäähyjen tuloa niin paljon vastustakkaan. Uskon, että jonain päivänä ne tänne tulevat, mutta toivottavasti eivät vielä!
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

15.04.2007 09:08
Musta se on siinä ja siinä.. Onhan noita bugeja vielä melkoisesti, mutta.
Ehkä niitä pitäisi vielä vähän hioa, jotta ei tulisi älyttömistä paikoista jäähyä. Sen olen huomannut monta kertaa, viimeksi eilen 4 kertaa.
Jäähyt kiekkoliigassa
Anonymous

28.05.2007 11:29
toisivathan jäähyt toki oman realisuuden kiekkoliigaan, pidän itse tätä turhana ja tyhmänä ideana. Jäähyt eivät toimi vielä kunnolla, sekä tuota violent behavioria voisi fixata ennenkuin tätä ideaa voisi edes ajatella.

Violent tulee aivan liian herkästi vaikkei siihen edes olisi aihetta.

huono puoli jäähyissä on se, että varsinkin tällä tasolla ylivoimalla on liian helppo voittaa.

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.