Foorumi

-
Anonymous

20.04.2005 18:07
:shock:
-
Anonymous

20.04.2005 18:25
Ihan ok idea, jota voi varmaankin(?) vielä räätälöidä. Ehdottaisin, että joukkueet olisi maakunnittain, voisi olla helpompi kasata. Esim. minä asun pikkukylässä Paltamossa, joka on Kainuussa. Pitäisikö silloin koota Kajaaniin oma joukkue, vai mennä Oulun joukkueeseen?
-
Anonymous

20.04.2005 18:35
:shock:
-
Anonymous

20.04.2005 18:52
Kannatan, jos vain itse mahdun oman alueeni joukkueeseen.  :roll:
Re: Alueturnaus kiekkoliigalaisten kesken
Anonymous

20.04.2005 21:28

Pääkaupunkiseudulta luultavasti kuitenkin löytyy sen verran paljon pelaajia, että ainakin Helsingistä, Vantaalta ja Espoosta saataneen omat joukkueet.



Mihin noista Kirkkonummi kuuluu vai onko Uudellemaalle tai Etelä-Suomelle mahdollisesti tulossa noidenkin lisäksi joukkue vielä erikseen?  :o

Niin ja vastaus itse kysymykseen. Hyvä idea on, mutta mihin väliin se mahdutetaan kiekkokalenterissa jos on Kiekko Cupit ja Super Cupit tulossa?
-
Anonymous

21.04.2005 12:58
Vastaavanlainenhan oli, mutta sm-liiga seuroilla. Se meni kyllä pieleen, itse olin HIFK joukkueen johtaja, mutta saatiin pelattua vain kaks tai kolme ottelua kun omia\vastustajien pelaajia ei saatu koottua paikalle sovittuun aikaan. Idea on hyvä, jos tälle vaikka saisi perustettua järkevän kanavan irkkiin jossa otteluiden sopimiset ym. onnistuisi helpommin. Ei siis kiekkoliiga kanavalle, vaan esim #kiekko-alueturnaus tai vastaava.
-
Anonymous

21.04.2005 13:55
Ei mitää koko lapin joukkuetta!! Rovaniemeltä saadaa jo semmone nippu et voitetaa kaikki! :D
-
Anonymous

22.04.2005 15:34
Horsmathan voitaisiin pistää yksinoikeudella edustamaan Kuopion kaupunkia, tietenkin jos kiekossa sattuisi olemaan joku kova luu Kuopiosta, niin poikkeus voitaisiin tehdä.
-
Anonymous

22.04.2005 18:37
Hyvä idea jos saa paljon kannatusta.

Itsehän varmaan pelaisin Tuusula/Kerava/Järvenpää alueen edustuksessa josta ei kyllä täyttä miehistöä saa kasaan luultavasti.

Ellei sitten nämä uudenmaan pienet kylät yhdistäydy kaikki.
-
Anonymous

22.04.2005 19:08

Horsmathan voitaisiin pistää yksinoikeudella edustamaan Kuopion kaupunkia, tietenkin jos kiekossa sattuisi olemaan joku kova luu Kuopiosta, niin poikkeus voitaisiin tehdä.



Voisin tulla ku kuopiosta olen. ;)
-
Anonymous

23.04.2005 07:14
Hyvä ehdotus, itse kuuluisin tuonne Tuusula/Kerava/Järvenpää osastolle.
-
Anonymous

23.04.2005 10:52
Jos pääsen tuonne pelaamaan, ja jos tuollainen järjestetään, ottaisin ilomielin osaa Vantaan joukkueeseen!
-
Anonymous

02.05.2005 07:09
Olisihan se mukava pelata omalle paikkakunnalle kunniaa. Itse asun Keminmaassa ja luulen että järkevintä olisi tehdä koko Lounais-Lapista yksi tiimi.

Voisin ehkäpä alkaa valmentajaksikin joten ottakaas Lounais-Lapin pelimiehet yhteyttä. Saisin kuvaa saadaanko kunnon porukkaa aikaan. Welbertin saan aika varmasti mukaan.
-
Anonymous

03.05.2005 06:13
No jos Hämeenlinna jonkun tiimin saa niin olen mukana
-
Anonymous

03.05.2005 07:08
Team Toholampi:
Djbobo
Purity
antero
hanserik
gjoran


Tuolla tultais, jos tästä tulee jtn :D
-
Anonymous

04.05.2005 10:18
Jyväskylä juntteilis kaikki kumoon o/
-
Anonymous

04.05.2005 15:30

Horsmathan voitaisiin pistää yksinoikeudella edustamaan Kuopion kaupunkia, tietenkin jos kiekossa sattuisi olemaan joku kova luu Kuopiosta, niin poikkeus voitaisiin tehdä.



Tottakai Kuopion joukkueeseen löytyy pelaajia.
Re: Alueturnaus kiekkoliigalaisten kesken
Anonymous

15.05.2005 08:21

Miten olisi, jos järjestettäisi alueturnaus



Kyllä.

kiekkoliigan/-divarin/puulaakin pelaajien kesken?


ei pelkästään niille.
Re: Alueturnaus kiekkoliigalaisten kesken
Anonymous

15.05.2005 08:23

 

Pääkaupunkiseudulta luultavasti kuitenkin löytyy sen verran paljon pelaajia, että ainakin Helsingistä, Vantaalta ja Espoosta saataneen omat joukkueet.



Mihin noista Kirkkonummi kuuluu vai onko Uudellemaalle tai Etelä-Suomelle mahdollisesti tulossa noidenkin lisäksi joukkue vielä erikseen?  :o


Uusimaa \m/
-
Anonymous

15.05.2005 10:57
Minä pitäisin tätä hyvänä ideana, saataisiinpahan kiekon kuninkuus todistetusti Helsinkiin <;
-
Anonymous

22.06.2005 06:29
Kyllä! hyvä ehdotus kannatan.
Re: Alueturnaus kiekkoliigalaisten kesken
Anonymous

23.06.2005 23:00

 

 

Pääkaupunkiseudulta luultavasti kuitenkin löytyy sen verran paljon pelaajia, että ainakin Helsingistä, Vantaalta ja Espoosta saataneen omat joukkueet.



Mihin noista Kirkkonummi kuuluu vai onko Uudellemaalle tai Etelä-Suomelle mahdollisesti tulossa noidenkin lisäksi joukkue vielä erikseen?  :o


Uusimaa \m/



Uusimaa indeed \m/
Nurmijärvi \m/
-
Anonymous

26.06.2005 23:24
Voisi jopa toimiakin. Hollolasta tuskin saamme 8 hengen joukkuetta kasattua, mutta jos Lahden jengiin liittyisi ni voisi onnistuakin. Olen mukana, jos turnaus ja joukkue järjestetään
-
Anonymous

27.06.2005 09:12
Tämä on loistava idea. Mutta kyllä sinne Helsinkiin jos mahtuu :) Laakitiimissä olen nyt Try:llä
-
Anonymous

10.07.2005 16:07
Ennemmin tähän saisi ottaa osaa kaikki. Valmentajahan se katsoo parhaiten soveltuvimmat pelaajat joukkueeseen. Itse olen raahesta ja meillä on raahen joukkueitakin kiekossa ollut joilla on koviakin tiimejä kaadettu. Kyllä me alempitasosetkin osataa  :wink:

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.