Foorumi

IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Anonymous

12.04.2005 22:46
Kiekkoliigan kannun keskustelut tunnetusti eivät monestikaan täytä keskustelun tuntomerkkejä. Siellä puhutaan paljon paskaa, riidellään, floodataan, vittuillaan ja tehdään muuta vastaavaa, joka jättää monesti oikeille asioille kovin vähän tilaa. Hyvätkin keskusteluaiheet hautautuvat perustelemattomaan kommentointiin ja lollotteluun.

Mitä mieltä suuri yleisö, eli kannun käyttäjät ovat tästä? Onko kannu pelien etsimisen ja sopimisen lisäksi täysin käyttökelvoton keskustelufoorumi tätä nykyä? Myrkyttävätkö siellä tasaisin väliajoin käytävät lapselliset riidat ja pelkkään vahingoittamistarkoitukseen käytettävät perusteettomat kommentit Kiekkoliigan yhteisön henkeä? Vai onko nykymeininki jees, kannun olemassa olo palvelee sitä tärkeintä tarkoitusta: paskan jauhamista ja "kevyttä" kenttävittuilua?

Tätä nykyähän opit ovat vain statussymbooli tai käytännön asioiden (topicin vaihtelut, Kliigan moderoinnit) hoitamiseen tarkoitettu. Pitäisikö kuria jatkossa tiukentaa ja pistää häiriköt kylmästi pihalle banaani p-reiässä, ilman määriteltyä takaisintulo-oikeutta. Olisiko syytä hankkia kannulle johtokunnan lisäksi "karhukopla" niistämään asiattomat osaanottajat? Parantaisiko tämä Kiekkoliigan henkeä ja nostaisi keskustelun tasoa vai ahdistaisiko se vain entisestään? Karhukoplahan tulisi tietenkin Kiekkoliigan pelaajien keskuudesta, tarkan valintaprosessin seurauksena. Johtokunta jatkaisi oppeina olemista entisistä syistä.  :wink:  

Molemmilla toimintatavoilla on varmasti kannattajansa. Vapaa keskustelu, epämääräisillä kikeillä ja bannauksilla aina silloin tällöin, kun oppeja huvittaa. Tai vaihtoehtoisesti tiukennettu kuri ja pelaajien keskuudesta tarkoin valittujen "karhukoplalaisten" tilanteen haltuunotto bannausoikeuksineen.

Kommentointi sallittu.

EDIT: Mi-nä en ha-lu-a kuu-lu-a tä-hän kar-hu-kop-laan.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Epätoivo

04.09.2005 20:56
joo en lukenu ees koko topic mut musta keskustelun taso on #kiekkoliigalla melkeen yhtä hyvä kun tämä viesti että joo itse en viitsisi edes koko kanavalla heilua enkä muuten heilukkaan

ps. Eli toisin sanoen kanavan keskustelijoissa (ja heidän tavoissaan) olisi autotermein "pientä laittoa". Toisaalta koko kanavan voisi antaa "tee se itse miehille"
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Tiedotus

05.09.2005 16:00
Njaa, enpäs tiedä tätä nykymenoa kun tuli banaania pienestä läpästä kun yksi hieman ilmeisesti vajaaälyinen oli kaverinsa kanssa kaatunut traktorilla ja toinen kuoli siinä, enkä saanut selittää sitä juttua loppuun, ja bannia tosiaan tuli, eikä sitä saa ilmeisesti otettua pois, kun Kliiga on jostain syystä vihainen (antaa monoa jos ilmaisen kyseisellä hetkellä soivan biisin, vaikka ei ole boldejakaan, eikä mitään muutakaan kiellettyä & ei anna poistaa banneja). Vittuiluahan siellä kanavalla on aivan tarpeeksi, kun niitä peruspeeloja riittää kohtuu paljon (en nyt nimiä mainitse, ne tiedätte itsekkin) ja itsekkin olen vittuilun kohteeksi joutunut ja tietysti vittuilen kainuulaiseen tapaan takaisin, kun sen olen isältä ja kummisedältä oppinut, mutta ei siitä sen enempää. Kuria tiukemmaksi vaan, jospa se sillä selviäisi.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Timotei

06.09.2005 12:32
Joo pistetää bännit tälläsille mun kaltasille keljuille! Keskustelujen taso on huomattavasti huonontunut ja vanhat papat ottavat kaiken tosissaan. Nyt pitäis  ottaa tiukempi kuri ja enemmän sääntöjä jos niitä jostain löytys.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
soopa

06.09.2005 15:34
Kyllähän keskustelun taso on selvästi heikentynyt, ja tätä nykyähän sieltä saa potkut (ja bannit) helpommin, mikä on hyvä juttu. On se toki välillä ihan hauskaakin seurata vierestä jotain aivan turhanpäiväistä riitelyä, mutta liian vakavaksi menneet riidat voisivat pukarit ratkaista muualla. Edellyttäen tietysti sitä, että riidan aihe ei liity kiekkoliigaan mitenkään.

Nykyään vaan ei kiekkoliigasta keskustella niin aktiivisesti, että jos muu keskustelu kiellettäisiin, voisi kanava hiljentyä liiaksi. Modet voisivatkin kirjoittaa topiciin mahdollisia kiekkoliigaa käsitteleviä aiheita, mistä keskustellaan asiallisesti.

Pieni vittuilu ja piikittely, ainakin minun mielestäni, on suotavaa, kunhan se vain pysyy hyvän maun rajoissa.

Eli minun mielestäni tämä on nykyisellään ihan hyvä.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Tiedotus

07.09.2005 13:20

Kyllähän keskustelun taso on selvästi heikentynyt, ja tätä nykyähän sieltä saa potkut (ja bannit) helpommin, mikä on hyvä juttu. On se toki välillä ihan hauskaakin seurata vierestä jotain aivan turhanpäiväistä riitelyä, mutta liian vakavaksi menneet riidat voisivat pukarit ratkaista muualla. Edellyttäen tietysti sitä, että riidan aihe ei liity kiekkoliigaan mitenkään.

Harvoinpa riitely riittyy kiekkoliigaan.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
sixtyone

15.05.2007 19:24
Huono kanava.
Urpå
royfani

16.05.2007 16:25
Taso on parantunut koska yksi tymä sai bannit sinne ( uimari ).
Re: Urpå
sixtyone

22.05.2007 11:01

Taso on parantunut koska yksi tymä sai bannit sinne ( uimari ).



Hah

Ne oli vissii aika vahinko bännit! Ja nehä lähti saman iltan veke et ugh ugh!

Nyt on tullut jo niin paljon kosiskeluita takaisin #Kiekkoliigan kanavalle takaisin tasonnostamiseksi ja harmaan keskustelun värittämiseksi, että asia on harkinnassa! Palkkioita otetaan vastaan.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Yuizy

05.08.2007 23:09
Miks eliitti katoaa #kliigalta?
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Saarinen

06.08.2007 19:42

Miks eliitti katoaa #kliigalta?



Mitäs eliittiä sieltä on kadonnut, ite en ole mitään huomannut.  :0
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
Yuizy

07.08.2007 15:52
Minä. Ja noi muut.
IRC-kanavan (#kiekkoliiga) keskustelun taso
sixtyone

10.08.2007 10:00

Miks eliitti katoaa #kliigalta?



Sama  8)

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.