Foorumi

Viikko 11: Grafiikat
Ookke

11.03.2012 23:17
Mikä niissä rokkaa? Mikä niissä mättää? Tänne voi huudella mielipiteitä uusista grafiikoista.
Vs: Viikko 11: Grafiikat
Joonan

12.03.2012 14:12
Blokki mättää, muuten pelailis ihan mielellään tolla uudemmalla.
Vs: Viikko 11: Grafiikat
Silpuri

14.03.2012 10:36
Tosiaan, kerran tuli kokeiltua tuota uutta. On se varmana ihan hyvä mutta jos 7 vuotta melkeen paukonu tolla vanhalla appletilla ni ei oikee tee mieli vaihtaa. :)
Vs: Viikko 11: Grafiikat
audimies

14.03.2012 12:49
Pelannu nyt mitä.. 7-vuotta vanhalla kunnon ja monen mielestä oikealla grafiikalla ja ihmiset on ollu tyytyväisiä niin minkä takia sitä ny vaihtamaan. Ja vissiin aika monella lagaakin se.
Vs: Viikko 11: Grafiikat
Anonymous

14.03.2012 13:33


Ja vissiin aika monella lagaakin se.

Veikkaan että johtuu siitä, kun porukat kokeilee sitä vanhalla javalla.
Vs: Viikko 11: Grafiikat
Ookke

15.03.2012 15:55


Blokki mättää, muuten pelailis ihan mielellään tolla uudemmalla.


Blokki on kyllä mullekkin se suurin syy pelata vanhalla. Löytyy paljon muutakin parannettavaa, mutta jos vanhalla pelatessa saa selvää etua erottamalla blokkaamiset paremmin, niin eihän se oo ollenkaan hyvä.
Vs: Viikko 11: Grafiikat
Amado

18.03.2012 16:05
Itse pelailin pari viikkoa tuolla uudella versiolla, mutta siirryin sitten takaisin vanhan version käyttämiseen, koska tuolla uudella versiolla tuli liikaa lapsuksia sen suhteen, että ajeli ohi paikallaan olevasta kiekosta.
Kiekonhallinta sen sijaan mielestäni uudella versiolla oli jopa helpompaa kuin vanhalla, mutta ehkä se johtuu siitä että olen itse ollut aina melkoinen puukäsi.
Itse siirtyisin saman tien takaisin uuden version käyttöön hyvillä mielin, mikäli vanha versio poistettaisiin kokonaan käytöstä tietyllä aikataululla ja tällä tavoin kannustettaisiin porukkaa opettelemaan uuden version niksit. Se vaan on itselle ongelma, että näin yksin asuvana ja töissä käyvänä ihmisenä on tuo vapaa-aika melko rajallista, eikä tosiaankaan ole yhtään ylimääräistä aikaa opetella uuden version käyttöä ja antaa tällä tavoin tasoitusta vihulaisille.

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.