Foorumi

Powerplay Manager selainpeli
Anonymous

07.10.2009 12:56


[img]http://images.powerplaymanager.com/ppm/banners/banner_468x60_04.gif[/img]

PowerPlay Manager (www.powerplaymanager.com) on slovakialainen projekti, joka pyrkii luomaan useista eri urheilulajeista managerointipelejä saman sivuston alle. Toukokuuta 20. päivä vuonna 2009 julkaistiin sivuston ensimmäisen urheilulajin, jääkiekon, kokoversio.

Aloittaessasi PowerPlay Managerissa jääkiekkomanagerin urasi saat omistukseesi alle 20-vuotiaista pelaajista koostuvan aladivarijoukkueen sekä 2 000 000 rahaa, joiden avulla aloitat tiesi kohti ylempiä sarjatasoja. Päästäksesi huipulle voit ostaa pelaajia, parantaa pelaajiesi harjoitusolosuhteita, palkata organisaatioosi työntekijöitä, rakentaa areenallesi VIP-tiloja tai vaikkapa satsata rahasi oman junioriakatemiasi kehittämiseen. Menestyneimmät joukkueet pääsevät taistelemaan Mestareiden liigaan sekä Cup-voittajien cupiin ja tulevaisuudessa managerit voivat luotsata maajoukkueita. Ja vaikka et pääsisikään kansainvälisiin turnauksiin taistelemaan maasi maineesta, voit järjestää kavereidesi kanssa turnauksia nopeasti ja vaivattomasti.

Sivuston seuraava laji on jalkapallo, jonka betaversion julkaisu on suunniteltu vuoden 2010 alkuun. Muita PowerPlay Manageriin suunniteltuja lajeja ovat formula 1, tennis, koripallo, ampumahiihto, käsipallo, lentopallo sekä baseball.

Aloita nyt ja luotsaa joukkueesi huipulle!

Terveisin
Suomen PPM-tiimi



Elikkä tuossa nyt ihan esittelyä pelistä suoraan koko tiimin osalta. Itse olen tuossa tiimissä kapiteenina nyt ollut reilun kuukauden että melko tuore tapaus. Ja itse pelaamisen alotin tuossa keväästä. Tyytyväisenä ollut ja mennyt ostaan jopa hienoja ominaisuuksia lisää. Omasta mielestä peli on kehittyneempi kuin muu vastaava peli huomattavalla tasolla.

Olis kiva saada vähä keskustelua nyt tännekkin pelistä ja samalla katsoa mitä mieltä ihmiset ovat tästä. Uusia pelaajia kun aina tarvitaan lisää.

Vastaa

Kirjaudu sisään, jotta voit vastata.