Foorumi

Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
chou

25.09.2008 08:51
Ja myös hyökkääjille uusi topic venähtäneen tilalle.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

15.10.2008 16:22
Helou, olis ens kaudeks Kiekkoliigasta tai Hoki-Liigasta joukkue kiikarissa. 15-vuotias junnu Vantaalta, joka hakannu 2004 kesäkuusta kiekkoa. Pelipaikkana hyökkääjä ja tykkään pelata peliä missä kiekko liikkuu ja rakennetaan maalintekopaikat. Liigoja on tullut hakattua ihan kiitettävästi. Kiekkoliigaa on tullut pelailtua 56 ottelua tehopisteillä 71+35=106 ja Hoki-Liigaa 88 ottelua tehopisteillä 153+90=243. Meriiteiksi nyt voi lukea varmaankin 3/07 kaudella Rykälätyn paidassa maalipörssin voitto sekä Hoki-Liigassa 1/08 kaudella Team Viperissä pistepörssin ja maalipörssin voitto (valinta 1/08 kauden parhaaksi pelaajaksi) ja loppujen lopuksi pronssiakin tuli mukaan siltä kaudelta, mutta nyt olisi siis uusien tuulien aika ja rohkeasti voi tulla kyselemään. IRCiin Mor nimimerkille jutskailee, jos kiinnostaa.

:shock:
Lierolle joukkuetta? =)
Anonymous

22.10.2008 21:06
Lierolla joukkue hukassa. Olen 17-vuotias Kouvolassa asustava opiskeija, joka on kiekkoa pelannut jo vuodesta 2004 ja hyökkääjän tontilla pelailen :). Viimeisin jengi on Kimssin ja minun oma jengi Musketeers, jossa nyt tuppaa olla hieman epäaktiivista ja ei noita tovereita jaksas kokoajan olla huutelemassa pelaamaan, niin jatketaan siinä sitten kakkosella, jos joku mukava joukkue sattuu tulemaan vastaan. Aktiivisuutta löytyy päivisin ja myös IRC:ä käytän aina kun koneella olen, joten kiinni pitäisi saada.

Kokemusta löytyy jokusen verran kiekkoliigan 1 ja 2 divarista ja sitten hoki-liigaa on tahkottu jokunen peli.

http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=568&kausi =17

Yhteydet:

Kiekko (NOTE)  = Liero
IRC = Liero_

Pidetään se tekstin koko kuitenkin normaalina.. -johtis
Aprilia etsii joukkuetta.
Anonymous

05.11.2008 21:05
Moro moro. Eli tosissaan joukkue olisi haussa, pelaan kauden loppuun hoki-liigassa ja sitten suuntaan muualle. Pääsyy jonka vuoksi lähden monsterseista on se että joukkue näillä näkymin hajoaa ja että liigakiekko loppuisi myös.

Ikää löytyy 17 vuotta ja Lahdesta olen kotoisin. Olen aktiivinen , pelaan siis päivittäin ,tällä hetkellä paras ajankohta on 19 -> 03 asti työssäoppimisen vuoksi.

Liigakokemusta näkee tästä linkistä : http://www.hoki-liiga.net/pelaaja.php?player=Aprilia&season=11

Minut tavoittaa kiekosta Aprilia nickillä ja Aprilia nickillä myös mircistä. Tulehan ottamaan yhteyttä jos kiinnostaa!
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Reto

06.11.2008 16:08
Ei mitään enää
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

19.11.2008 15:09
juuu tiimii ens kauelle, ykkös ja kakkosdivaa tullu pelailtuu kts
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

20.11.2008 18:53
Heja. Minä, eli itse herra bee, etsin siis joukkuetta. Tosa tullu tosiaa pelailtua SHL että Kiekkoliigaa (ykkös -ja kakkosdivaria). Stätsejä voitte kathella hakemalla pelaajaa tällä nimimerkillä (bee). Tossa pieni epäaktiivisuus haittaili hetken soneran pelleilyjen johdosta jne. ja nyt pitäis alkaa speelaileen taas enskautta ajatellen. Lukulomalle jäädessä aktiivisuus voi olla paikoittain jopa karmivan kovaa.

Iästä sen verran notta 18 ikävuoden ihkuilut piakkoin takana. Yhteyttä siis notella kiekossa nimimerkille bee, tai myös ircissä voi homostella privassa nimimerkille beesd @ ircnet.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Frai

30.11.2008 04:00
ei tähän mitään.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

30.11.2008 09:31
hus pois teksti.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

06.12.2008 12:16
Moikka kaikki!

Olisi tiimi hakusessa. Sellainen hyvä jossa osataan myös puolustaa. Sellainen missä on rentoja tyyppejä ja hauska meininki.

Ite oon hyökkääjä, joka osaa asiansa myös puolustuspäässä. Oon ollu 15 kautta mukana kliigassa. Pelannut reilu 160 peliä ja tehoja päälle 330.

Oon 23v.

Muija lähtee tammikuussa puoleks vuodeks ulkomaille niin aattelin pelata sillon 24/7 joten ois kiva jos tiimissä ois aktiivisuutta sen verran että harkkapelejä sais paljon. Kiekko on hauskaa hyvässä porukassa.

Pistäkää notea kiekossa tai sluttie-nikille ircissä.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

12.12.2008 15:43
löyty jo
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

12.12.2008 19:53
Jees, eli joukkuetta etsin. Asiallinen ja aktiivinen olen. Ikää löytyy sen 17 vuotta.
Joukkueelta vaadin aktiivisuutta ja irc:n käyttöä.

Liigoista kokemusta:
http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=262
http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=44
http://dl.whitecluster.net/statistics/player/236/

Siinäpä ne tärkeimmät sitten.

lerpsu @ kiekko.tk
lerpsu @ ircnet
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

13.12.2008 11:49
Terve!

Joukkue olisi hakusessa jostain Kiekkoliigan sarjasta. Olen 16 vuotias asiallinen, rento ja aktiivinen kaveri Lahdesta. Kiekon peluun juuret löytyvät 2005 vuoden ensimmäiseltä kvartaalilta.

Liigoja seuraavasti:
Hoki-liiga 1/07 @ HC Fantasia
Hoki-liiga 3/08 @ Blue Fox
yht. 17gp
SHL 1/08 @ Tarttila Rangers
SHL 2/08 @ Fc Kilpailijat
SHL 3/08 @ HC Fantasia
yht. 26gp
+ 3/08 Kiekkoliigan kakkosdivarin karsinnat @ Nemesis

Yhteyttä zani-nimimerkkiin kiekossa tai ircissä.
Intti ohi ja takas liigajäille
Anonymous

23.12.2008 15:18
eli YP:lle tai PH:lle ens kaudesta eteepäin kiekkoliigajengiä vielä hieman inttijäässä olevalle pelurille
Fallenille joukkuve!
Anonymous

24.12.2008 05:02
Moi! Hakusessa joukkue (pitkällä) sopparilla. Kiekkoliigaa tahkonnut n. 3 vuotta.
Ikää löytyy riittävästi pelitaitojen ja aktiivisuuden lisäksi. Hihasta kiinni niin rupatellaan enemmänkin!

Statseja ihmeteltäksi kiekkoliigasta:
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=477&kausi=17

Ja tässä kiekosta:
http://kiekko.tk/user.cws?name=Fallen

Kiinni saa notella tai irkissä _Fallen_ tai Fallen_  nikiltä!
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

28.12.2008 17:57
Ensi kaudeksi hyökkääjän paikkaa haeskelen Kiekkoliigan/hoki-liigan alaisesta joukkueesta.
Kokemusta löytyy seuraavanlaisesti:
Hoki-liiga:
runkosarja 56gp 45+19=64
playoffs 19gp 10+9 =19

Kiekkoliiga:
2.divari 51gp 50+28 =78
1.divari 20gp 17+11 =28
Liiga 1gp 0+0 =0

Yhteydenotot kiekossa  -Beyer- ja/tai ircissä Beyer nimimerkille.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

30.12.2008 19:25
Moroo, 16v hyökkääjä ettis jengiä 3 suurimman liigan alasuudest, oon tosi kova tekemään häkkejä, suojaan kiekkoa todella taitavasti ja omaan hyvän pelisilmän, elikkäs osaan hakea taitavasti tilaa vapaasta paikasta ja päin vastoin myös katkoa vihollisen vapaat tilat. Syöttönappi on myös todella kovassa raiskauksessa :/

Liigakokemuksia on muutama matsi Hoki-liigasta ja sit pari kautta semmosta soppaliigaa ku WHL ja siel ny tuli tehoja kuten varmaa arvaakin nii vähä liikaa.

Minulla on tuore monon kuva persuksissa Club of Härmästä jossa tein tehoja try-outilla  24+ 38 = 62  +24 (jos se ketään kiinnostaa)

Notee Z.Parise osotteeseen jos intressais jotaki, tai sit IRCnetissä ZParise :)
Takaisin liigajäille.
bully

04.01.2009 14:48
Elikkäs nyt ois aika taas ettiä joukkuetta vanhan tilalle.

Elikkäs hyökkääjän tai yp:n paikkaa kattelen.

Ikää on 18. Asiallisuutta ja aktiivisuutta piisaa.

Kokemusta on Kiekkoliigasta muutamana kautena, nick Paukki. Sekä EHL, SHL, AHL, IKS ja Hoki-diva kokemusta löytyy. Lisäksi yksi kiekkoCup ottelu tuli ACA:ssa pelattua.

Otelkaahan yhteyttä kiekossa tai mircissä: Paukki
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

04.01.2009 22:47
Morjens!

Gybelle joukkue nopeasti! Jepjep elikkä etsin rentoa ja aktiivista joukkuetta. Ja plussaa toki olisi, jos joukkue pelaisi jossain liigassa. Itse olen todella aktiivinen varsinkin iltaisin.

Kokemustakin löytyy hyökkääjänä olemisesta 2004-vuodesta asti. Kiekkoliigan 1 ja 2 divaria on tullu pelattua matkan varrella jonkun verran ja myös hoki-liigassa on lätkitty.

Osaan kyllä hommani myös puolustuspäässä varsin hyvin eli puolustavanhyökkääjän tonttikin sopii vallanmainiosti.

Kysykää toki lisää, jos jäi jotain epäselväksi. Yhteyden minuun saa kiekossa pistämällä notea.

http://kiekko.tk/user.cws?name=Gybe
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

09.01.2009 11:17
E kiinnosta
Uus tehty!
Anonymous

12.01.2009 12:46
Poista.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

18.01.2009 13:31
Joo, elikkäs meikäläiselle jengiä. Kligaa on tullut tahkottua peli, jos toinenkin. Olempa kuitenkin tällä hetkellä armeijassa(TJ <250). Kuitenkin kiinnostaisi pelailla, kun lomille lompsahtaa. TJ-luku saattaapi kuulostaa melko suurelta, mutta olen kuitenkin urheilu(leikki)koulussa, joten kasarmiaamutj on todellisuudessa melko paljon pienempi... Kiekossa yhteyttä -HaBa-:lle tai irkissä HaBa--:lle.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

18.01.2009 17:02
Moi, olis joukkue haussa vielä tällä kaudella Kiekkoliigasta. Olen vasta -93 syntynyt, mutta tottunut pelailemaan vähän vanhempien jannujen kanssa ja ei tuottaisi omalta osalta ainakaan ongelmia uudessa seurassa. Erittäin aktiivinen myös.

Kiekkoliiga: 56gp 71+35=106
Hoki-Liiga: 109gp 189+107=296

3/07 2.divarin maalipörssin voitto, 1/08 Hoki-Liigan maali- ja pistepörssin voitto ja 3/08 Hoki-Liigan maali- ja pistepörssin voitto.

Mor nimimerkiltä tavoittaa IRC :stä tai samaiselle nimimerkille notea kiekossa.

http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?player=Mor&season=12
http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=89&kausi=18
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Staf

19.01.2009 20:27
Moro vaan meikäläinen ettis nyt uutta jengiä!
Olen kohta 18vuotta täyttävä hyökkääjä Helsingistä ja etsin nyt itselleni joukkuetta hyvissä merkeissä, joten viestiä vaan Staf nikille notella taikka Irc:ssä
Siinä linkki vielä kliiga kokemuksista.
http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=1266
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Daasaman

22.01.2009 11:43
Moi vaan kaikki. Nyt olis hakusessa uusi joukkue, joka mieluiten pelaisi jotain liigaa. Olen asiallinen aktiivinen ja joukkueuskollinen.
ikää on vain se 15 (kesäl 16) mutta asiallisuutta siis on.
Kliigakokemus löytyy täältä: http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=1293&kausi=18
Myös hoki-divaria on pelattu Vintiöissä mut joukkue diskattiin ja tehoja ei otettu ylös.

Minut saa kiinni ircissä Daasaman ja kiekos Daasaman
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

01.02.2009 00:00
Hei!

Tump3lo etsii, joukkue vastaa.
Perusasiat kunnossa toivottavasti molemmin puolin.
Ota yhteyttä.
hyökkääjä/yp
Anonymous

09.02.2009 11:04
Moorjes. Habsien kanssa meni sukset ristiin/solmuun, tai miten asian haluaakaan ilmaista.

Eli oon baari-ikäinen, aktiivinen heppu. Opiskelija on toiminimike, joten aikaa kiekolle riittää kohtuullisen paljon.

Ja laitetaan niitä liigakokemuksia

Kiekkoliiga/Hoki-liiga yht
26gp 13+20 + 3 karsinnat kyseisiin liigoihin.

IKS/AHL
Runkosarjaa 9gp 6+7
Play-offeja 1gp 0+1

EHL
2 Kautta, joista ei ole antaa tilastoja

ota yhteyttä, kiekossa Drama ircnetissä @ wsl
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

11.02.2009 14:27
Hyökkääjälle/playmakerille tai jollekki sen tapaselle jotain liigajoukkuetta kun nää asiat on taas marjoissa levällään.

Nuori sälli, ysiluokkalainen siis, ja mielestäni osaan käyttäytyä enkä pahemmin oman joukkueen peeloilua jaksa kuunnella. Kiekkoa oon pelannu vuoden 2005 huhtikuusta lähtien ja tiimikokemuksia Rykälätystä, HIFKistä, Berriesistä ja Charlestown Chiefseistä.
NIIN ja mua aktiivisempaa peluria ei kiekosta löydykkään.

http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1170&kausi=18
+
http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=161
+
http://ahl-liiga.net/pelaajat.php?id=615 (!)
= 107gp 151+166=317 2.96p/g
Jos jotain kysyttävää niin yhteyttä vaan
Ja yhteyttä saa kiekossa note tai msg nickille Rubi ja Rubinho7@ircnet
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

15.02.2009 18:19
joo mulle voi tiimiä jos joq tuntee mut.. try-oút kelb
vilzu hakee!
Anonymous

15.02.2009 19:41
Elikkäs etsin nyt liigajoukkuetta! (Wahl,iks,shl,Hoki-liiga,kiekkoliiga.)

Tietoja:

- 17v miehen alku.
- Aktiivinen mircissä ja kiekossa.
- kiekkoa jo -04 vuodesta lähtien.
- en ole tiimhopperi.
- Asiallinen sälli.

Kokemuksia:
Powerplay
Virkiä (900thps)
Hc Kitinoja ( yhteensä noin 5000thps)
Hockey predators
fateful killersseissä hokiliigaa 1/09

Ja monia muita!

Jos kiinnostusta heräsi ota yhteyttä!
Kiekossa: vilzu
Mircissä: vilzu-

vilzu kiittää ja kumartaa.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

15.03.2009 16:42
Etsin joukkuetta
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

29.03.2009 19:45
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=950&kausi=18
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=2310

Yp tai ylempialempi hyökkäjä. Aika all-around sälli. Yhteyttä kiekossa tai irkissä Koljaa
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Frai

09.04.2009 23:08
Ensi kaudesta eteenpäin joukkuetta.

Jeps, eli etsiskelen vielä joukkuetta ensikaudesta eteenpäin. Pelaan hyökkääjän paikkaa, ja yleensä olen tottunut olemaan se ns. ylempi hyökkääjä ja jonka tarkoitus on tehdä enempi maaleja, mutta puolustavan hyökkääjän tonttikin on nykyään ihan hyvin hallussa, ja tarjoilu luonnistuu :0.

Tilastoja Kiekkoliiganalaisuudesta:
KDivari: 38 gp 58+40 = 98pst.
2.Divari: 13 gp 15+11 = 26 pst.
Yhteensä Kliiganalaisuus: 51gp 73+51 = 124pst.

Irkissä pyörin Frai nimimerkillä, ja jos notea laitatte, ni Frai -nimimerkille. Ei tässä kai muuta, heippa :- ).
mou
Anonymous

13.04.2009 02:57
Ettiskelempä joukkuetta hoki-, shl- tai kiekkoliigan alaisuudesta kaudesta 2/09 etiäpäi. 2.divaria, 1.divaria ja shl:ää on tullu pelattua.

Lisätietoja (ikä jne) voi kysellä kiekko.tk:ssa notella/msg:llä tai vaihtoehtoisesti mircissä nimimerkiltä amgz @IRCnet.

eikai siinä sitte muutako...
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

13.04.2009 09:02
Moi. Etsin joukkuetta liigan tai divarin alaisuudesta. Pelaan mieluiten ylemmän puolustajan / hyökkääjän paikalla. Pelaan nykyään hyvin syöttelevää peliä ja pyrin auttamaan joukkuetta puolustuspelissäkin mahdollisimman paljon.

Kiekkoliigan alaisuudessa 76 ottelua 95+48=143

Hoki-Liigan alaisuudessa 110 ottelua 190+107=297

Mitä mainittavaa kiekkourasta on se, että olen pelannut kesäkuussa jo 5 vuotta joten ei ihan uus juttu oo mulle ja tuota noin, Hoki-Liigassa voittanut kahtena kautena maali- ja pistepörssin sekä Kiekkoliigassa kerran yhden kauden maalipörssin.

Jos kiinnosti niin voi tulla rupattelemaan IRC:ssä Mor -nimimerkille tai kiekossa samaisella nimimerkille.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

13.04.2009 12:02
Hojhoj! elikkäs etsin jengiä kiekkoliiganalaisuudesta, muillekkin liigoille olen avoin!
Ikää 21 vuotta ja olen rento pelaaja, en turhaan vikise tai muutakaan. Syöttelen aika paljon ja pelisilmää löytyy. Hyökkääjänä pelaillu enemmän, joskus tulee yypeenäkin pelattua!

Taklissa tuli pelattua divaria 28 peliä, cupit ja karsinnat mukaan lukien, tehot:

23+15 = 38. Ottakee vaan rohkeesti yhteyttä, kiekossa tai ircissä. nimimerkki oona-
Hoki kokemuksella
Anonymous

19.04.2009 12:04
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Reto

20.04.2009 16:43
Nii, elikkä ensi kaudeksi uus joukkue haussa. Olen 16-vuotias, asiallinen ja aktiivinen hyökkääjä. Kiekkoa pelannu kolmisen vuotta.

Elite Razorissa vietin vajaat 7 kuukautta ja siellä pelasin kaksi viimeisintä Kiekkodivari kautta ihan kohtuullisella menestyksellä:

1/09 Liigakarsinta @Elite Razor 4gp 8+2=10
1/09 Divari @Elite Razor 21gp 42+21=63
3/08 Liigakarsinta @Elite Razor 4gp 2+4=6
3/08 Divari @Elite Razor 16gp 19+15=34

Yhteensä: 45gp 71+42=113
http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=1349&kausi=18

Joo eli, jos kiinnostuis vähääkää niin laita notea tai IRC:ssä privaa nickille Reto.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

17.05.2009 21:22
Juu elikkäs sukset ristissä Piratesissa ja olisi aika katsella uusia vesiä Hoki-liigasta tai Kliigasta. Ircistä saa kiinni Outsi nimimerkillä, kuten myös kiekosta. Puolustavaa hyökkiä siis pelailen.

Nippelitietoa ja liigataustaa:

1. Divarikarsintojen 3/05 voitto (Kuolema)
Hoki-liigan voitto kausilla 1/05,2/05 (Kuolema)
2/2008 - nousu divariin joukkueessa (Helsingin Jokerit)
Suomen maajoukkueessa 2007 (World Cup 3)
World Cupin allstars nelikossa 2007 (World Cup 3)
Suomen Valmentaja (FIN-Rest of the World)

1/2005 Hoki-liiga (Kuolema) <--> 2/2005 Hoki-liiga (Kuolema) <--> 3/2005 Kiekkoliiga 1. divari (Kuolema) <--> 1/2006 Kiekkoliiga 1. divari (Kuolema) <--> 1/2006 Kiekkocup (Kuolema) <--> 1/2006 Hoki-liiga (Jokelan Jyske) <--> 2/2006 Hoki-liiga (Jokelan Jyske) <--> 2/2006 Kiekkoliiga 2. divari (Masters of The Universe) <--> 3/2006 Kiekkoliiga 2. divari (Kouvola Sabres) <--> 1/2007 Kiekkoliiga 1. divari (Elite Razor) <--> 1/2007 Kiekkoliiga liigakarsinta (Elite Razor) <--> 1/2007 Hoki-liiga (Kanat) <--> 1/2007 SHL (Nightmare) <--> 2/2007 Hoki-liiga (Nightmare) <--> 3/2007 SHL (Sinappikone) <--> 1/2008 Kiekkoliiga 1 .divari (Nightmare) <--> 1/2008 Kiekkoliiga liiga (Völlig Zugefroren EM) <--> 2/2008 Kiekkoliiga 2. divari (Helsingin Jokerit) <--> 2/2008 Kiekkoliiga divarikarsinta (Helsingin Jokerit).

Yhteensä:

Kliiga: 83gp 57+71 = 128p

Hoki-liiga: 63gp 41+39 = 80p

SHL: 24gp 20+14 = 34p
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

25.05.2009 13:33
Eli siis on tullut seikkailtua ja tehoiltua jos jonkun verran KAIKISSA nuissa pienemmissä liigoissa tässä ajan myötä ja nyt olis tarve päästä tähän suosituimpaan liigaan kokeilemaan onneaan.. (:

Jos kiinnostusta tai tarvetta löytyy KIEKKOLIIGAN alaisista joukkueista niin ottakeehan yhteyttä kiekossa tai IRCnet:issä kahvi nimimerkeille, kiitos!

http://kiekko.tk/forum/topic.cws?id=177294
[b]skube[/b] hakee joukkuetta (mielellään kovassa liigassa)
Anonymous

10.07.2009 15:54
Joo eli, oon alottanu täs puolvuotta sitte kiekonlätkimisen uudestaan (kuukauden tauon jälkeen) ja tuli taas nollattua nicki. Pääsin tossa viikko sitte joukkueeseen Gaming troutille ja sehän suju aivan loistavasti pelasin pari / kolme peliä ja statseja kertyi:
8   +   4 =     12   +8. Misu joka alunperin otti mut tiimiin, olisi ottanut vakituiseen, mutta toinen pelaaja vastaavista ei ollut tyytyväinen, joten ristiin menneiden päätösten johdosta, Misu joutui antamaan potkut :? Toinen IRL kamun joukkoe Alchemist pelasin siinä pari peliä ja olin pääsemässä HHL (Hurricane Hokcey League) liiga kokoonpanoon, mutta meni kyseisen joukkuuen founder / master IRLin kanssa sukset ristiin ja siihen loppui siinä joukkueessa ura.. : ?  Joukkueessa kertyi statseja: 7   +   3 =   10   -7.

Joten 'taas' on uusi joukkue kiikareissa, joka sais olla mielellään kovassa liigassa.

Tässä vähän tietoja itsestäni: olen viisitoista (15) vuotias hyökkääjä, liigakokemusta ei ole yhtään, pari kovaa joukkuetta alla: Gaming ja Alchemist, kiekkoa on lätkitty vuoden 2006 alkupuolella jo ensimmäisen kerran (kokemusta on), 5 pro nickiä on tullut poistettua (ja siitähän en ole kovin ylpeä!)

Sitten vielä oma joukkoeeni: pelsut, jossa pelaa kolmesta kovimmasta liigasta, parikin kourallista pelaajia. Ja tällä hetkellä 106 ottelun aikana on tullut oteltua joukkoeita vastaan, jotka pelaavat kolmmessa suurimmissa liigoissa ja on moneen otteeseen tullut voittoja ja tasapelejä (en itse ole luultavammin missannut yhtään peliä ja statseja jengissä on kertynyt ihan mukavasti, mutta kaikki ei näy johtuen nickin nollauksista!). Eli kokemusta löytyy koviakin joukkoeita vastaan.

pelsut hakevat tällä hetkellä pelaajia molempiin päihin, joten otan tässä samalla myös joukkueeseen hakevilta pelaajilta hakemuksia.

Eli jos olet kiinnostunut minusta pelaajana, tai joukkueestani, ota yheyttä kiekossa nickille: skube
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

19.07.2009 12:31
Oon taas alkanu pelaamaan kiekkoa ja ny haetaan joukkuetta loppu uralle. Kiekkoliigassa oon pelannu 2 kautta HC BL:ssä 5/2004 ja 1/2005 23 peliä ja 29 pistettä. Hyökkääjä oon roolilla ei oo väliä. Kiekossa saa kiinni laittamalla viestiä tai ircissä serve:lle
Jengiä Kiekko-hoki-liiga akselilta
Anonymous

23.07.2009 23:52
Ensi kaudelle uutta joukkuetta jonkun liigan alaisuudesta. kokemusta on shl-hoki-kiekkoliiga akselilta. Tarkempia tietoja saa kysymällä. Ircistä tavottaa samaisella nikillä.
Edit: 22.10.2009
Moi!
Anonymous

06.08.2009 08:57
Joukkue mahdollisesti hakusessa ensi kaudelle!

http://kiekko.tk/user.cws?name=Fallen

http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=477&kausi=17

Kiekossa: Fallen
Ircissä: _fallen_
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

12.08.2009 13:17
Höökki etsiskelis sitä pitkäaikasta jengiä. 19v mittarissa ja peliä on tullu tahkottua semmoset kolme vuotta.

Kiekkoliigaa 21gp
Kiekkocupia 1gp
SHLliigaa 8gp
Hoki-Divari 4gp
IKSliigaa 73gp ja alltimepistepörssissä sijalla 7.

IRC:ssä heilun nikeillä IlariF81/Lampinen ja nykyinen kiekkonik J.Immonen
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

22.08.2009 17:44
Joukkue kiekkoliigan alaisuudesta olisi kiikarissa. Lepposa meininki ja syöttelevä pelityyli kriteerit oikeastaan. Ikää on 23-vuotta ja hiiren paiskominen aloitettu 2004.

Kokemus:

-Kiekkoliiga (2.divari, divarikarsinta, 1.divari, liigakarsinta, liiga, kiekkocup)
187 peliä 200 + 170 = 370

-Nousu 2.divariin, 1.divariin ja liigaan joukkueessa Helsingin Jokerit

-Divarikarsintojen pistepörssin voitto kaudella 2/2008

-Valinta 2.divarin parhaaksi hyökkääjäksi kaudella 2/2008

-Joitain pelejä muissa liigoissa kuten Hoki-liiga, EHL



Yhteyttä mieluiten notella Tomekki nimimerkille. Löytää myös ircistä nimellä Tomekk1
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

10.10.2009 19:35
Moi,

Olen siis kolmatta kymmentänsä elävä, kuudetta kiekkovuottansa kiekkoileva Gentle, joka tunnettiin ennen nimellä Ghosty (Fist, echo yms.). Yritän keksiä paremman nickin.. Pelailen hyökkääjän paikkaa, mutta kaikkea kokeilleena pystyn tarvittaessa sopeutumaan puolustajaksi, joskin mieluummin yp:ksi kuin ap:ksi.

Haen siis positiivishenkistä joukkuetta, jossa voisi tsippailla rakentavaa peliä ja nauttia kiekosta, kuten kuuluu. Liiga on ihan sama onko tavoitteessa päästä sellaiseen vai onko jo, kunhan porukka ympärillä on sopivan aikuista ja keskipysyvän aktivista, jossei nyt ihan joka päivä tarvitse pelailla. Itsehän harvemmin kirjoitan näin selkeää tekstiä, joten turha olettaa, että olisin vakavissani xD Olen myös toiminut moderaattorina, joskin ne lähtivät, kun poistin alkuperäisen nickin lopettamisen toivossa.. mutta mitä kävikään!

En ole meriiteillä kerskuva ihminen (kun nick kertoo kaiken? not), mutta voihan sitä mainita Kiekkoliigan hopean, ja muutenkin 11 kautta Kiekkoliigan alaisissa sarjoissa sekä pari kolme Hokiliigassa.

Yhteydet: Gentle @ kiekko
Gho^ @ ircnet
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

11.11.2009 17:13
Eli ois jengi etinnöis, ku meni pelleilyksi tuo FFK:n homma.

Oon tosi aktiivinen hyökki ja osaan syötellä, tehä maaleja. Käytän irkkiä nikillä Klaua / klaussi.
Kokemusta on hoki-, wahl-, ohl- ja edesmenneestä ahl-liigasta. (myös muutama peli kiekkodivaria Habsissa).
Kaikissa liigoissa oon pelannu Klaua nikillä.

Yhteyttä ja lisätietoja saa kiekossa (note/msg) tai irkissä nikiltä Klaua.

http://wahleague.net/ahl/pelaajat.php?id=429
http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=1487
http://wahleague.net/pelaajat.php?id=169
http://ohl-liiga.net/index.php?sivu=pelaaja&id=108
+kikedivaria muutamapeli
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

14.11.2009 13:27
Hei! 22-vuotias janttura etsii tiimiä kai. Olen hyökki, pelaillut hokiliigassa, täällä kiekkoliigassa sekä menneen kauden höntsäsin wahl:ssa.

Lisätietoja saa kyselemällä kiekossa joko notena tai msg:llä
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

19.11.2009 07:10
joo joki kiva joukkue olisi hakusessa, jossa osattais pelata ja pulustaa. Ikää itseltä löytyy reilu 19vuotta. Pelipaikalt hyökkääjä passaileva maalia sylkivä.
ota yhteyttä ircis tai notel kiekos.

kokemusist sen verra et niitä löytyy kiekkoliigasta + SHL:ästä!
_________________
zek
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

19.11.2009 09:23
ens kaudelle ehkä uutta joukkuetta kiekkoliigasta, kaikki sarjatasot käy! yhteydenotot mieluiten noteilla kiekossa ja nimimerkki on Messi

Kiekkoliigatilastot
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=165&kausi=20
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

27.11.2009 08:08
Uusia tuulia. Kaikki kiekkoliigan alaiset joukkueet voivat kysellä, mutta ensisijaisesti olisi tarkoitus koittaa räpeltää liigassa vielä ensi kaudellakin. Takana on 201 ottelua kiekkoliigan alaisuudessa ja nähty on kaikki tasot aina 2.divarikarsinnoista lähtien ja kiekko cupia myöten. Ainoastaan playoffsit on näkemättä kun jokeriaikaan ryyppyreissu vei voiton :)

Tilastot (Helsingin Jokerit, Takapihan Kollit, Ajax Amsterdam):

201 ottelua, 210 maalia, 180 syöttöä, 390 pistettä

Yhteyttä notella tai ircissä. Tuskin tiedän itsekään oikein mitä tuleman pitää ja mitä sitä tarkalleen ottaen tekee, mutta laitoinpa nyt kuitenkin tällasen. Pelaamista jatkan joka tapauksessa vielä ainakin kauden verran.
Nälkäinen jannu etsisi seuraa kiekko-liigan puolelta
Anonymous

29.11.2009 21:34
Juup, elikkä loppuvuodesta 18 v täyttävä jannu hakisi ensi kaudesta lähtien uutta seuraa.

Hoki-liigan puolella liigakokemusta kertynyt 63 peliä + 16 poff matsia. (78+81=159  2.52 p/o) (poff 19+19=38 2.32 p/o)  http://hoki-liiga.net/pelaaja.php?id=1014

Pelipaikkana hyökkääjä ja enemmän pelinrakentajan roolia tullut vedettyä läpi uran. Tosin HC Oilersissa hiukan pelityyli joutunut hiomaan kausien aikana :)

Aktiivisuus ei ole rajoittunut 12--> pikkukakkosiin, yöpelit ovat hyvin tervetulleita.

Ircistä tavoittee helposti aina koneella istuessa HattiH - nimimerkiltä!
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

11.12.2009 16:07
Mo, oon aikas nuori pelaaja Jyväskylästä päin.

Oon h/yp.

En ole ikinä ollu liigassa, mutta olen pelannut Blitzkriegissä, kun tämän kokemus on ollut 1495+.

Oon pelaillu ihan kaikki pelimuotoja, mutta enite 3vs3.

Ettisin tasokasta tiimiä, josta olisi joskus mahdollista päästä liigaan, tietenkin muutkin käy.

Lähetelkääs yksityisviestiä, täällä foorumilla.

-MKoivu
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

22.12.2009 17:26
Etin jotain suht tasokasta tiimiä. Oon pelipaikaltani hyökkääjä, mieluiten semmonen alempi/puolustava versio hyökkääjästä, osaan pelata jotenkin myös ylempää puolustajaa, mutta ensisijaisesti haen paikkaa hyökkääjänä. Ota yhteyttä kiekossa notella Haueriin tai irkissä Hailikseen, mikäli kiinnostuit. Kiitos.
...
Anonymous

01.01.2010 01:35
...
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

03.01.2010 13:23
komeelle parikymppiselle vanhaa jengiä
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

18.01.2010 13:29
Joo morot tiskiin. Eli oon 18v jätkä Ranualta ja etin tiimiä. Oon asialline ja rento ja tykkään heittää läppää. Tiimii hakisin iha vaikka tälle kaudelle vielä tai ihan mitevaa. Tasoa pittää olla mutta rentoa mieltä myös.

Tykkään passailla paljon ja värkkään kaverille yleensä loistavat maalintekopaikat, joskus innostun itekki lätkiin viis+nollii tauluun. Oon pelannu 2divaa,kiekkocuppii ja hokikarsintoja (Evolution Uvex, Pirates, Miracles of The Earth).

Että näin. kiiits.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

29.01.2010 13:04
Surelle jengii?

Joo elikkäs Arilla revoissa hiljaiseloa viettäen olen päättänyt etsiä sure nikille uusia tuulia. Tällä hetkellä höntsä mielessä siniviivassa pelaillen voisi olla aika siirtyä takaisin tosi toimiin.

Kentällä olen ns. pelinrakentaja mutta kyllä maalin paikasta saan laitettua, tarpeen vaatiessa pystyn myös pelaamaan yp:n paikalla.

Liigakokemusta on melko runsaasti:
Shl on kertyny 4 kautta.
1 divari on myös tullut pelattua samoiten divarikarsintaa.
Plus hhl, wahl, iks, chl, ehl


Tiimiltä toivoisin asiallisuutta, tasoa, huumorintajua, passailevaa pelityyliä ja melko rentoa pelaamista ilman hampaiden kiristystä.

Tässä oli tälläinen lyhyt ilmoitus ja jos kysymyksiä ilmaantui niitä voi kysellä noteitse sure nikille.
ähäkutti
Anonymous

16.03.2010 06:21
Minä, ähäkutti siis etsin jengiä ihan mistä vaan liigasta, kuhan joku liiga on alla tukevasti. Olen 15 vuotias hyökkääjä Tampereelta ja harrastan salibändii. En oo mikään nolife eli ihan kiva oon ja sillee.. En oo mitään liigoja pelaillu ku aina suht läpällä tätä pelii vääntäny kavereiden kans regitelly sun muuta, mut nyt ois kiva saada tää liiga neitsyys pois. =))

Tiimejä missä olen pelaillut: Lännen Kiekko (SHL karsinnat), Jyppi, Tropical Athletics sekä lyhyt visiitti Hollowissa ja Europessa

moikka, ircissä voi ottaa yhteyttä nimelle ahakutti =)
Muppetille jenkii
Anonymous

11.05.2010 11:51
Leuka rintaa ja kohti uusia pettymyksiä.

20-vuotias hyökkääjä, kokemust kliigast,divarist,2divast, Hokiliigast ja SHL.

http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=884&kausi=22

http://www.hoki-liiga.net/fi/members/4076

siin ne tärkeimmät, kiekos vaa notee jos trylle pääsis, irc ei toimi.
Joukkue hakusessa
Anonymous

24.05.2010 18:50
Olen 17-vuotias nuori mies Helsingistä päin. Pelailen hyökkääjän paikkaa ja olen pelannut kiekkoa 04 vuodesta asti.

Liigakokemukset:
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=2274&kausi=22
http://www.wahleague.net/pelaajat.php?id=26
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=3428
http://iks.arkku.net/pelaaja.php?id=1734

Jos kiinnostuit niin otappa yhteyttä noteitse tai laitappa ircissä privaa Pyoris nickille.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

07.08.2010 12:40
Joukkuetta etsin kiekkoliigan alaisista sarjoista, pelailen hyökkinä tai ylempänä pakkina. Tärkeimpänä kriteerinä rento meininki. Yhteydet notella jambo -nickille.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
crept

21.08.2010 14:54
Etsiskelen kiekkoliigan alaisuudesta tiimiä mieluiten liigasta tai 1divarista, pelipaikkana hyökkääjä/Ylempi puolustaja. Yhteydet notena tai Mircist

Liigakokemus:
http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=1812&kausi=22

Ja jotn pienii sarjoi.
Näsikselle perinteikästä joukkuetta
Anonymous

22.08.2010 12:44
Moi, suht pitkän tauon jälkeen olen alkanut taas pelailla ja mieleni janoaa takaisin liigajäille!

Olen siis 17-vuotias hesalainen höökki ja harrastan kolmesti viikossa kuntosalia (,että jaksaa hakkaa kiekko sit O.o). Omastapuolestani olen humoristi ja melko sarkastinen, joten olen puhelias, mutta en tosikko :). Toivoisin vastapainoksi joukkueelta aktiivisuutta, lahopäisyyttä ja ei liian vakavaa kiekkoa.

Jos minut ennestään tuntee, niin mut tuntee sitten Penguinsista, jossa olen pelannut nelivuotisesta urastani yli puolet.

Tässä vähän liigailuja:

http://teemu.us/whl-liiga/pelaajat.php?id=300
http://wahleague.net/arkisto/pelaajat.php?id=200
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=3341

btw irckailun aloitan, joukkueeseen päästessäni ja toivoisin joukkuetta hoki- tai kiekkoliigasta. Mikäli kiinnostusta, niin Näsis kiekossa!
Sinnerille tiiminpoikasta
Anonymous

17.09.2010 14:52
Eli tosissaan AML aktiivisuus nyt ruvennu lähinnä itkettää niin aattelin kokeil tätä kautta et jos nyt kliigan alta jotain jengiä irtois, perustietoja siis seuraavaksi:
Nick: Sinner/Chiqui (IRC: Chefla)
Ikä: 18
Pelipaikka: H
Kokemuksia:
OHL @ Old Skool Jerusalem (13gp runkosarjaa 2/10 ja 2 gp pleijareita samal kaudel, http://ohl-liiga.net/index.php?sivu=pelaaja&id=822/2+0)
THL @ Los Serrano (kausi 1 ja 2/09, tehoja ei enää löydy kun sivutkaan eivät ole pystyssä)
KSarja @ Alexandria Mongolia Lions (2gp 1/10)
Muuta: Pelityyli perustuu syöttönapin käytölle ja pelinlukutaitoa/peliälyä löytyy rutkasti harrastuspuolelta ja kiekon tahkoamisen kautta. Ennemmin nasautan kaverin lapaan syötön ku ite vedän, tottakai paikoista silti isketään verkot tötterölle.

Yhteydet nickille Sinner tai Ircnetissä Chefla
Munkille pelureita.
Anonymous

23.10.2010 19:24
Wanhainkodin Munkki etsii pakkia.

http://kiekko.tk/teams/team.cws?team=Wanhainkodin+Munkki

Jos olet jollekki meistä tuttu entuudestaan tai muuten vaan vähintään 2005 aloittanut ja haluat tulla kokeilemaan mahdollisuuksia mahdollisiin 4.divarin karsintoihin, niin otahan yhteyttä johonki meistä tai tule käväsemään #wanhainkoti ircissä.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

21.12.2010 20:22
Kiekkoliiga

238 ottelua 251 + 218 = 469
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

28.12.2010 19:15
Vielä ois armonaikaa pelailla enempi vähempi aktiivisena.

ps. Tomekki on blo.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

10.01.2011 09:46
http://kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=1146
http://www.hoki-liiga.net/fi/members/3081
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=5

Parin viikon päästä 21-veetuinen. Myös ylemmän pakin rooli tullut tutuksi, joten voidaan istuttaa siihenkin tarpeen vaatiessa.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

21.02.2011 20:42
Moi mulle ja insomniumille tiimiä enskaudeks. Ollaan ap ja höökki. Ircis löytyy Shar_ nimel, jos joku haluaa meitä.
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

01.03.2011 13:31
Jengiä ens kaudeks, kiekon peluu alotettu uudestaa. Ennen tuli lätkityy joskus jopa joitain liigojaki.



http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1091&kaus; i=24
http://www.hoki-liiga.net/fi/members/3738
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=2692
Datsunliigan tilastot hukassa, kuitenki allstars-valintaki 1/07


Aktiivisuus riippuu ihan muun jengin aktiivisuudesta, nukkumaanmenaikoja ei oo, irccii käytän jos tarvii ja ja, kesällä tulee täytee 21v.
Ircissä Zerek, msgllä kiekossa tai sit notella saa kii jos jotain nappaa
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

06.03.2011 19:28
Etin joukkuetta, oon yp/hyökki. En jaksa angstisia kakaroita tai muita pellejä, älkää te ees kysykö.

Yhteydenotot mielellään vain kiekossa.
Woolley
Anonymous

19.04.2011 10:07
18-vuotias tämän vuoden ylioppilas etsii Kiekkoliigan alaista jengiä. Kokemusta kiekosta on vuodesta 2004 lähtien. Kiekkoliigassa on enempi ja vähempi tullut menestystä, mainittakoon merkittävimmät uurastukset Humbassa ja VZ EM:ssä; jälkimmäisen kanssa haalittu yksi hopea palkintokaappiin.

Olen melko all-around hyökkääjä. Pystyn pelaamaan ylempää puolustajaa/alempaa hyökkääjää tai ylhäällä. Suosin rakentavaa ja kiekkoa liikuttelevaa pelityyliä. Teknisesti kohtalainen.

Epäaktiivisuusjakso on ollut pitkä. Nyt kuitenkin toukokuun lopun pääsykokeiden jälkeen tulee ajanjakso, jossa almanakka näyttää tyhjää. Olen jo hankkinut tuntumaa takaisin. Lopullinen kehitys ei sen sijaan publalla tule, vaan joukkueesa.

Pääasiassa joukkueen tärkein kriteeri on rento meininki.

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä.

Woolley @ Kiekko.tk
Woolley @ IRCnet
Hyökkääjälle joukkuetta?
Maretzky

25.05.2011 15:49
Terve kiekkokansa!

Nyt on lähelti päälle vuoden kestänyt ura Europessa ohi ja nyt olisi siis uusi pitkäaikainen joukkue haussa kiekkoliigan alaisuudesta. Peliähän on potkittu siitä 2005 vuodesta lähtien, että tämä ei ole ensimmäisiä nimimerkkejäni. Ikää löytyy tuossa muutaman viikon päästä 19 vuotta ja asustelen Espoossa. Viime kaudet kiekkoliigassa on mennyt aikalailla päin puuta, kun ei ole ollut kiinnostusta pelata ja aktiivisuuskin oli puutteellista.

Siitä huolimatta, nyt on kuitenkin aloitettu taas aktiivinen vääntäminen ja kiikarissa olisi siis tosiaan sellainen aktiivinen, asiallinen ja kokenut liiganalainen joukkue. Joukkuetta en vaihda kuin sukkia, kuten sen varmasti tilastoistanikin jo näkee, eli nimenomaan pitkäaikainen joukkue olisi haussa.

Kentällä rakennan paljon peliä, eli syöttelen paljon ja osaan tehdä myös omatoimisia nousuja ja haastaa vastustajaa. Maalinteko on myös vahvuuksiani, autan kentällä myös aktiivisesti puolustuksessa.

Mitäs tässä sen enempää jaarittelemaan, noottia vaan tulemaan jos kiinnostaa!

-Mare
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

31.05.2011 09:42
Heipsan. Yksi kausi tuli piipahdettua hokin puolella (vielä kesken) ja nyt olisi siis taas tarkotus palata kakeliigan puolelle kiekkoilemaan. 21-vuotias hyökkäri siis kyseessä. Älkää ottako minua tekemään niitä kaikkia joukkueen maaleja, kaksisuuntainen pelityyli on enemmänki se judu.

PS. voin traikkailla jo kiekkoliigan puolella, vaikka hokisssa kausi on vielä himppasen kesken.

http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1146&kausi=25
http://www.hoki-liiga.net/fi/members/3081 (kaikki kaudet yp:n roolissa)
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=5
Maple
Anonymous

20.06.2011 09:25
Hei! Uusia tuulia etsin nyt vuoden viettämäni periodin jälkeen Mensoissa.
Ikää löytyy 24-vuotta ja kiekkoa tultu tahkottua vuodesta 2004.

Hakukriteereitäni ovat joukkueen pelaamisen aktiivisuus (useampia kuin pari aktiivista pelaajaa eikä jätetä sarjapelejä viimeisille päiville).

Kokemusta löytyy niin hokiliigasta kuin myös useamman pelin verran kiekkoliigasta -> http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja&id=382&kausi=25

Pelipaikaltani olen passaileva ja maaleja tekevä hyökkääjä jonka ensisijainen prioriteetti on joukkuepelaaminen.

Kysyä voi notella, /msg:llä kiekossa sekä nimimerkiltä Maple^ @ircnet
virg:lle joukkue
Anonymous

20.06.2011 23:15
Morje! HHW:n aikakausi Hoki-liigan alaisuudessa on tullut tiensä päähän, joten on aika etsiä uutta joukkuetta.
17 vuotta, elokuussa täysi-ikäinen jamppa kyseessä, since 12/ -04.

Tosiaan Hoki-liigaa on tullu vedettyä hulppeat kymmenisen kautta, Kiekkoliigassa ei ole pelejä tullu pelattua lähes ollenkaan, surkuhupaisassa Patriotsien 3.divari-pyristelyssä yksi kämäinen peli. No, rehellisyyden nimissä ei minua pahemmin kiinnostusta tätä liigaa kohtaan ole ollukaan, joten (lähes) pelaamattomuus selittänee tämän.
Nyt siis joukkuetta Kiekkoliiga - Hoki-liiga -akselilta.

Pelipaikaltani olen hyökkääjä. Perussetit hallussa ja mä tykkään syöttelypelistä.

Kyselyt voi naputella Virkiä nickille kiekon puolella. Toki yhteyden saa myös virg-nimimerkin takaa IRCnetissä. Rohkeasti vaan.

Ja vielä alla Hoki-liigan ja jo kuopatun SHL-liigan statistiikkaa:
http://www.hoki-liiga.net/fi/members/3074
http://www.shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=2167
Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Spears

21.06.2011 22:02
Pyyhitty.
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

05.07.2011 14:32
Muutaman kauden putki NJD:ssä tuli tiensä päähän (en tiedä miksi), joten uusi joukkue olisi haussa. Ikää löytyy 18-vuotta (-92). Pelipaikaltani siis pääsääntöisesti hyökkääjä, mutta myös alemman puolustajan paikka sujuu tarvittaessa.
Liigatilastoja:
http://www.hoki-liiga.net/fi/members/2279
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1551
http://shl-liiga.net/pelaajat.php?pelaaja=3235
Ircissä pyörin nimimerkillä juucee, ottakee yhteyttä !
Terveisin,
Eppu
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

07.07.2011 07:08
Ensimmäinen Nick : Kissa123
Kok : 1600(latvian maajoukkue)
Akt : 3-6
Ikä :23
Höök/Paq : höök
Numero :37
Ensimmäinen tiimini :Pokemonliiga
Pelasin ensimmäistä kertaa kiekkoa : 2006
Hienoin kokemukseni kiekossa : Eka maali <3
Kuka suositteli tätä peliä minulle : Irl-kaveri
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

18.07.2011 11:24
Joo, elikkä joku kiva joukkue ois hakuses 17- vuotiaalle miehen alulle Oulaisten suunnasta. Syöttelevä hyökkääjä olen ja aktivisuutta löytyy.
AHL-Runkosarja 8gp 3+6=9 (Älykala)
IKS-Karsinnat 1gp 0+0=0 (Kiekkonorsut)
CHL-Runkosarja 4gp 9+3=12 (Heaven)
Kiekkoliiga 3.divari 5gp 1+4=5 (Periculum, nyk. For The Win)
http://wahleague.net/ahl/arkisto/pelaajat.php?id=438
http://iks.arkku.net/pelaaja.php?id=1754
http://jesben.jouluserver.com/pelaajat.php?id=69 (sivut poistettu)
http://www.kiekkoliiga.net/tilastot/?tilasto=pelaaja& id=2493&kausi=23 (screenit löytyy)
Yhteydet kiekos notel.
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

18.07.2011 19:53
ei enää
M.Warden etsii tositarkoituksella
Anonymous

19.07.2011 19:08
Nimimerkit: M.Warden/Damme
Ikä: 20
Pelipaikka: Hyökkääjä
Pelityyli: Syöttökone/Pelinrakentaja
Aloittanut: -05
Jees, elikkä pieni tauko (+1v) tuli pidettyä isäm maata pulustaessa ja nyt olisi jengi hakusessa. Liigakokemusta ei ole, viimeisimmät peliajat ennen taukoa meni omien jengien kasaamisessa (fail), joten ei lähteny ura oikein liikkeelle. Kokemusta ainakin sellaisista jengeistä kuin 3. divan HC Tyrmäys, Team Ör (tais käydä 2. divas jopa), HC Kitinoja ja oon mä jotain tryta HC Kauhavas kokeellu. Ja ohan tuolla jopa liigassa asti noita pelaajia joiden kanssa joskus pikkupoikina veivattiin epämääräisis paikois. Mää oon vaan jääny unholaan!
Haussa olisi mieluiten joku 3. divassa pelaava jengi, karsintoihin hakevat voivat myös ottaa yhteyttä. Itse tarjoan hiiren oikeaa näppäintä elikkä kovaa syöttöpeliä ja pelinrakennusta. Maalinteko on vielä tauon jälkee vähä jäissä, mutta lapaa vaan eteen nii lättyä tulee. Maalineduspelistä olin joskus jopa semijulkku! Myös YP-hommat onnistuu tarpeen tullen.
Yhteyttä voi ottaa nickiin M.Warden kiekossa ja ircin tottakai latailen, kun saadaan "sopimus" tehtyä.
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

20.07.2011 20:08
Mahdollisesti jotain joukkuetta mulle. Pelipaikkana on ylempi puolustaja/hyökkääjä. En oo mikään super-aktiivinen, mutta sopivan porukan löytyessä kyllä riittävän aktiivinen. Yhteydet mielellään notella Hauer-nickille, tarvittaessa irkissä Hailis.
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Statham

28.08.2011 13:00
Ladies and Gentleman! Time has come!
Olen 21-vuotias hyökkääjä, joka on viimeiset kaksi kautta edustanut Mäntypistiäisiä Hoki-liigassa hyvällä ja huonommalla menestyksellä (Runkosarjan sijat 9. ja 2.). Kuitenkin voittaen joukkueen sisäisen pistepörssin kummallakin kaudella. En vain enään Hoki-liigaan meinaa löytää sitä samaa poltetta, joka oli edellisinä kausina. Tähän varmaankin suurimpana syynä joukkuekato liigan puolella ja joukkueen epäaktiivisuus (en tosin itsekään aktiivisesti ole pelaillut viime aikoina). Lisäksi mainittakoon ehkä urani ylpein saavutus, joka päättyi karvaaseen pettymykseen. Johdatimme N.Ginin kanssa joukkueemme ainoana Hoki-liigasta Kiekkocupin puolivälieriin asti ennen monelle jo tutuksi tullutta käsivammaani ja tärkeimpien pelien menetystä.
En heti käden parannuttua kehdannut uutta joukkuetta hakea, pitihän se vanha hellä kosketus löytää oman kursorin ja vastustajan maalin välille. Nyt kuitenkin on aika etsiä uusia haasteita sen suurimman alaisuudesta. Ensisijaisesti haenkin Kiekkoliigan joukkueista, mutta olen kiinnostunut myös mahdollisuuksista tulevaisuuden suurseuroissa, en kuitenkaan 2. divaria alempaan keskittymiskykyä löydä. Jos kolahti ja tarvitsette huikean viimeistelytaidon omaavan maaliruiskun, ottakaa yhteyttä kiekossa/noteitse/ircissä Statham.
Statistiikkaa:
Hoki-liiga 1/11 - 2/11  @Mäntypistiäiset 34gp 56+40 = 104
Kiekkocup VI @Mäntypistiäiset 7gp 16+8 = 24 +19
Tuossa ne tärkeimmät, muita huomioitavan arvoisia joukkueita menneisyydestäni: Olympic Fitness (HHL+4.divari), Team Häkittäjät (ekoja rängenkkoja), Pirut (OHL 5.14 p/o keskiarvolla). Pelaajien ranking -listallakin joskus piipahdin.
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

30.09.2011 22:32
akkuel ja hjerpel joku kiva jengi täält,
akkue:
hokisarja: 16gp 31+39 = 71@ akkue
kliiga: 5gp 3+5 = 8 @ aleksi
hjerpe:
kliiga: 83gp 86+51 = 137 @ hjerpe
hokisarja: 31gp 95 + 51 = 146 @ hjerpe
notel tai irkis yhteydet
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

14.10.2011 19:50
Jaxille jengiä, ikää 21v. oon kouvolasta ja käyn lahessa koulua. oon pelannu joskus zerek nikillä kiekkoliigaa, sit kävin sulttaaneissa pelaa 8 blii hokia ja oon pelannu datsun-liigaa+suomiliigaa, aktiivisuus ei täl hetkel oo mitenkää korkee ku ei oikee innosta vääntää mut jos jengin löytää ni oon nolife taas. mircci on koneel jos sitä tarvii käyttää. oon kai jonkunsortin pleimeikkeri ja olin omenan ja aparin jälg suomiliigan paras kahen suunnan hyökki.
http://kiekkoliiga.net/tilastot/index.php?tilasto=pelaaja&id=1091&kausi=26
http://www.hoki-liiga.net/fi/members/3738
http://sliiga.arkku.net/index.php?s=pelaajat&pelaaja=470
datsunin tilastoja en jaksa nyt ettii, kiire ottamaa lisää kaljaa.
Vs: Hyökkääjä hakee joukkuetta topic #2
Anonymous

26.10.2011 18:05
Thunderylle jengiä?
Taas vois pelailu maistua pienen tauon ja nettiongelmien takia. Liiga maistuis mielellään ja Kiekkoliigan alaisuus houkuttelis, mutta muitakin vaihtoehtoja toki saa ehdottaa! :)
Ikää on 17-vuotta ja niistä n. 5 vuotta on tullut kiekkoa hakattua enemmän tai vähemmän.
Mainitsemisen arvoisia jengejä varmaankin Pohjolan Titaanit, Team Ör, Team Jokerit HC & HC Karvaleijonat.
Mielelläni lähden koittamaan jos vähääkään sattuu tarjous kiinnostamaan, eli rohkeasti nyt vain niitä yhteydenottoja!